• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po tragiškų BMW vairuotojų sukeltų avarijų Seimas ruošia permainas hormonų audrų kamuojamiems vairuotojams. Siūloma ypač jauniems vairuotojams uždrausti sėsti prie galingų automobilių vairo. Tik ar toks draudimas atneš naudos? Ekspertai tikina, kad ne. Avarijas sukelia ne automobiliai, o vairuotojai. Svarbiausia esą – ne galia, o kas vairuotojo galvoje.

Po tragiškų BMW vairuotojų sukeltų avarijų Seimas ruošia permainas hormonų audrų kamuojamiems vairuotojams. Siūloma ypač jauniems vairuotojams uždrausti sėsti prie galingų automobilių vairo. Tik ar toks draudimas atneš naudos? Ekspertai tikina, kad ne. Avarijas sukelia ne automobiliai, o vairuotojai. Svarbiausia esą – ne galia, o kas vairuotojo galvoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Galingi automobiliai jaunuolius traukia it magnetas. Tai suprantama, tačiau miesto gatvės juos išbandyti – ne vieta, sako 22-ejų lenktynininkas Ignas Daunoravičius. Jis įsitikinęs, kad visas klaidas lemia ne automobilio galia, o patirties stoka.

REKLAMA

„Dažniausiai padaro jaunimas tas skaudžias avarijas, kurie nėra su tuo susidūrę, kurie nėra sportininkai, kurie tik bando atkartoti su visiškai neparuoštais automobiliais ir padaro avarijas. Trūksta įgūdžių ir trūksta paruošimo vairavimui“, – kalbėjo I. Daunoravičius.

Kitaip mano Seimo nariai. Jie praskynė kelią pataisai, kad dvejų metų vairavimo stažo neturintys žmonės negalėtų sėsti prie galingo automobilio vairo.

REKLAMA
REKLAMA

„Neatsargiai elgiantis su akseleratoriaus pedalu, automobilis gali paslysti ir ne posūkyje, ir tiesioje vietoje. Neatsargiai su akseleratoriumi, šiek tiek neatsargiai su vairu ir gali baigtis labai liūdnai. To nebūtų tikrai su mažesnio galingumo automobiliu“, – aiškino Seimo narys, buvęs lenktynininkas Stasys Brundza.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tuo metu ekspertus glumina formulė, pagal kurią neva apskaičiuojama automobilio galia. „Darbiečio“ Gintaro Tamošiūno pataisa numato, kad toną sveriančios mašinos galia turėtų neviršyti 60 kilovatų. Taigi galingais taptų dauguma eilinių 1,6 litro varikliais varomų automobilių.

Apie tai plačiau – TV3 reportaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų