Apie tai penktadienį „Topo grupė“ informavo Užimtumo tarnybą. „Sodros“ duomenimis, bendrovėje šiuo metu dirba 459 darbuotojai.
„Topo grupė“ vėliau BNS pranešė, kad nuo karantino pradžios buvo uždarytos 38 parduotuves 20-yje Lietuvos miestų, įmonės pardavimai krito 80 proc.
„2019 metais įmonės apyvarta augo 22 proc., kad pasiektume šiuos rezultatus, buvo priimti nauji darbuotojai. Šiemet planuotas panašus augimas, tačiau krizė privertė sugrįžti į 2019 metų lygį“, – BNS nurodė įmonė.
Anot „Topo grupės“, šiuo metu bendrovėje dirba tiek darbuotojų, kiek jų buvo 2019-ųjų viduryje.
„Siekiant sumažinti neigiamas karantino pasekmes ir išsaugoti kuo daugiau darbo vietų, įmonė vykdo struktūrinę pertvarką: efektyvina tradicinę prekybą, sparčiai vysto ir investuoja į e. prekybą, ieško naujų kompetencijų darbuotojų“, – teigė „Topo grupė“.
Vyriausybei trečiadienį palengvinus karantino sąlygas, ketvirtadienį veiklą jau atnaujino 15 „Topo centro“ parduotuvių, penktadienį dirbti pradeda dar penkios. Aštuonios tinklo parduotuvės veikia įprastai, likusios – kaip prekių atsiėmimo centrai.
2018 metais „Topo grupė“ gavo 115,1 mln. eurų pajamų ir uždirbo 2,457 mln. eurų grynojo pelno.
Bendrovė susidariusią situaciją pakomentavo taip:
„Paskelbus karantiną, uždarytos 38 „Topo centro“ parduotuves 20-yje Lietuvos miestų, įmonės pardavimai krito 80 proc. El. prekyba prieš karantiną sudarė 20 proc. pardavimų pajamų.
Dabar „Topo centro“ el. prekybos apyvarta auga dvigubai, prognozuojama, kad tokia tendencija išliks ir ateity. Apyvarta mažmeninėse parduotuvėse bus 50 proc. mažesnė, nei pernai tuo pačiu laiku, optimistiškiausiu scenarijumi 2020 metų Kalėdos bus 20% blogesnės, negu pernai.
Šiuo metu darbuotojų „Topo grupėje“ dirba tiek, kiek jų buvo 2019 m. viduryje. 2019 m. įmonės apyvarta augo 22 proc., kad pasiekti šiuos rezultatus buvo priimti nauji darbuotojai. Šiemet planuotas panašus augimas, tačiau krizė privertė sugrįžti į 2019 m. lygį.
Siekiant sumažinti neigiamas karantino pasekmes ir išsaugoti kuo daugiau darbo vietų, įmonė vykdo struktūrinę pertvarką: efektyvina tradicinę mažmeninę prekybą, sparčiai vysto ir investuoja į el. prekybą, ieško naujų kompetencijų darbuotojų.“