• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie šiuos automobilius mes jau rašėme ne vieną kartą. Tai išskirtinės geležies ir sprogstamo benzino užtaiso mašinos, ratuoti monstrai, ratuotos svajonės ir nepakartojami adrenalino generatoriai vairavimo gurmanams. Tiesa, vienas iš šių aparatų yra klasikinio, tobulų kaip tobulos moters formų, vokiečių superautomobilio „Porsche 911“ versija „911 GT2 RS“, o kitas – savotiškas žanro alogizmas, ultimatyvus miesto visureigis (?) „Nissan Juke-R“.

REKLAMA
REKLAMA

„Porsche 911 GT2 RS“ nėra įprastas automobilis. Net ir šalia visų kitų „Porsche 911“ tai jau kažkas ypatingo. Su „911 GT2 RS“ galima važinėti bendrojo naudojimo keliais, bet pagal visą savo filosofiją tai yra ne transporto priemonė, o profesionalus įrankis lenktynių trasoms. Toks profesionalus įrankis skirtas ne bet kokioms, o rimto profesionalo rankoms. Ir dar pastebėsime, kad tai velnioniškai gražus profesionalus įrankis.

REKLAMA

Tuo tarpu „Juke-R“ galima vadinti pačiu greičiausiu pasaulyje miesto visureigiu – iki 100 km/h šis automobilis įsibėgėja per 3,7 sek, o maksimalus jo greitis siekia 257 kilometrus per valandą. „Nissan“ čia į nerūpestingą išvaizdaus miesto visureigio rūbą sukišo kultinio ir ultimatyvaus automobilio „Nissan GT-R“ techniką. Taigi, linksmas miesto visureigis virto tiku vėžliuku nindze, o jei tiksliau, beveik godzila („Nissan GT-R“ yra gavęs pravardę „Godzila“). Tačiau automobilių vertintojai pastebi, kad donoras „GT-R“ yra ne tik gražesnis, bet ir pigesnis. Žinoma, išskirtinumo automobilyje, kurį „Nissan' nusprendė pagaminti ribota serija tikrai į valias.

Būtent tokius ratuotus stebuklus ir nusprendė palyginti britų ekspertai iš leidinio „Car and Driver“. Na, šie vyrukai tikrai yra puikūs greitų ir beveik tobulų automobilių specialistai. Pasigrožėkite...

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų