Rusijos kompaktinių visureigių rinka yra tokia skani vokiečių gamintojams, kad jie pasiruošę net keisti savo planus, kad tik atsikąstų jais kuo didesnį jos gabalą.
Nors „Volkswagen“ pažadėjo pradėti mini – „Touareg“ gamybą tik 2009 metams, tačiau šiandien paaiškėjo, kad rusiškas „Tiguan“ pasirodys pardavimo salonuose jau šią vasarą.
„Tiguan“ – kompaktiškas keturiais ratais varomas automobilis ant šiek tiek pakeistos „Golf V“ platformos, išore panašus i „Touareg“ sumažintą variantą, kuriame montuojamas benzininis 1,4 litrų darbinio tūrio ir turbodyzelinis 2 litrų darbinio tūrio variklis. Dyzelinė jo versija numatyta ir su automatine pavarų dėže.
Šioje vietoje „Volkswagen“ pasinaudojo „BMW“, sukūrusių X3 kaip „jaunesniąją/sumažintą“ X5 versiją, patirtimi. Vadovaujantis ta pačia logika yra sukurta „Audi Q5“ ir pastoviai sklinda kalbos apie galimą „Porsche“ sumažinimą.
Gandai gandais, bet šis „Tiguan“ jau – realybė, o iki 2008 m. pabaigos ketinama pagaminti 70 tūkst. šio modelio automobilių, nors anksčiau buvo numatyta pagaminti tik 66 tūkst. Per metus viso turėtų būti pagaminta 150 tūkst. tokių automobilių.
Tikriausiai ne visi automobiliai liks Rusijos rinkoje, bet, be abejo, bus užtikrinta stabili šių modelių paklausa. Rusijoje pastoviai didėja visureigių paklausa, todėl „Tiguan“ taps lygiaverčiu konkurentu ir tinkama alternatyva populiariesiems „Nissan Qashqai“ ir „Ford Kuga“.
Ekspertai tvirtina, kad šis „Tiguan“ dėl savo surinkimo vietos turėtų atpigti 5 -7 proc. ir tai tikrai nudžiugins „nacionalinio automobilio“ Rusijoje pirkėjus.