Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sunkumų kamuojami automobilių gamintojai stengiasi iš naujo sustyguoti tiekimo grandines ir tokiu būdu optimizuoti gamybos apimtis, tačiau kol vieni šioje situacijoje neranda tinkamų sprendimų, kiti naudojasi savo konkurentų silpnybėmis.
Amerikietiškų elektromobilių gamintojas „Tesla“, regis, sugebėjo suvilioti milžinišką kiekį europiečių, kurie šiemet padėjo „Model Y“ elektromobiliui pranokti ilgametį vidutinio dydžio aukštesnės klasės SUV lyderį – „Mercedes-Benz GLC“.
Preliminariais „Dataforce“ duomenimis, per pirmąjį 2022 m. pusmetį, „Tesla Model Y“ pardavimų apimtys augo taip sparčiai, jog jis turi realią galimybę tapti perkamiausiu aukštesnės klasės automobilių gamintojo modeliu Europoje.
Preliminariais „Dataforce“ duomenimis, per pirmuosius šešis mėnesius buvo parduotas 41 851 „Tesla Model Y“ automobilis. Palyginimui, „Mercedes-Benz“ pardavė 40 554 „GLC“ vienetus.
Trečioje vietoje liko „BMW X3“ su 31 138 automobiliais, o ketvirtoje – „Volvo XC60“ su 27 836 pardavimais.
Sėkmingam „Model Y“ pasirodymui įtakos turėjo mažėjanti automobilių su dyzeliniais varikliais paklausa. Pirmąjį 2022 m. pusmetį, dyzelinių ir elektrinių automobilių rinkos dalis susilygino, ties 32 proc.
Žvelgiant vien į šios klasės elektromobilių pardavimus, džiuginančius rezultatus pademonstravo „Audi“, kuri per pirmąjį pusmetį pardavė 30 612 elektrinių SUV, kurių didžiąją dalį sudarė „Q4 e-Tron“.
Tuo tarpu „Jaguar I-Pace“ buvo pats nepopuliariausias elektrinis SUV. Jų šiemet buvo parduota vos 3528 vnt.
Tam, kad „Tesla Model Y“ taptų geriausiai parduodamu aukštesnės klasės automobiliu Europoje, amerikietiškas SUV turi aplenkti „Audi A3“, „BMW X1“, A klasės „Mercedes-Benz“ ir „Mini“ hečbeką.
Sunkumų kamuojami automobilių gamintojai stengiasi iš naujo sustyguoti tiekimo grandines ir tokiu būdu optimizuoti gamybos apimtis, tačiau kol vieni šioje situacijoje neranda tinkamų sprendimų, kiti naudojasi savo konkurentų silpnybėmis.
Amerikietiškų elektromobilių gamintojas „Tesla“, regis, sugebėjo suvilioti milžinišką kiekį europiečių, kurie šiemet padėjo „Model Y“ elektromobiliui pranokti ilgametį vidutinio dydžio aukštesnės klasės SUV lyderį – „Mercedes-Benz GLC“.
Preliminariais „Dataforce“ duomenimis, per pirmąjį 2022 m. pusmetį, „Tesla Model Y“ pardavimų apimtys augo taip sparčiai, jog jis turi realią galimybę tapti perkamiausiu aukštesnės klasės automobilių gamintojo modeliu Europoje.
Preliminariais „Dataforce“ duomenimis, per pirmuosius šešis mėnesius buvo parduotas 41 851 „Tesla Model Y“ automobilis. Palyginimui, „Mercedes-Benz“ pardavė 40 554 „GLC“ vienetus.
Trečioje vietoje liko „BMW X3“ su 31 138 automobiliais, o ketvirtoje – „Volvo XC60“ su 27 836 pardavimais.
Sėkmingam „Model Y“ pasirodymui įtakos turėjo mažėjanti automobilių su dyzeliniais varikliais paklausa. Pirmąjį 2022 m. pusmetį, dyzelinių ir elektrinių automobilių rinkos dalis susilygino, ties 32 proc.
Žvelgiant vien į šios klasės elektromobilių pardavimus, džiuginančius rezultatus pademonstravo „Audi“, kuri per pirmąjį pusmetį pardavė 30 612 elektrinių SUV, kurių didžiąją dalį sudarė „Q4 e-Tron“.
Tuo tarpu „Jaguar I-Pace“ buvo pats nepopuliariausias elektrinis SUV. Jų šiemet buvo parduota vos 3528 vnt.
Tam, kad „Tesla Model Y“ taptų geriausiai parduodamu aukštesnės klasės automobiliu Europoje, amerikietiškas SUV turi aplenkti „Audi A3“, „BMW X1“, A klasės „Mercedes-Benz“ ir „Mini“ hečbeką.