• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Prieš keletą savaičių Vokietijos vyriausybės nariai išreiškė susirūpinimą, kad šalį ištikusi energetikos krizės gali turėtų įtakos sklandžiam elektromobilių įkrovimo stotelių tinklui. Jie taip pat baiminasi, jog reikiamų investicijų negaunantis elektros tinklas nėra pritaikytas siekiant aptarnauti norimą elektromobilių kiekį, o tai ypač aktualu dabar, kai elektros poreikis yra labai didelis. 

Vyriausybės nariai atsižvelgdami į susidariusią situaciją, šiuo metu rengia vadinamąjį „pikų išlyginimo“ įstatymą. Jeigu šis įstatymas bus priimtas,Vokietijos vyriausybė imtųsi drastiško elektros suvartojimo reguliavimo didžiausios paklausos metu. Šis sprendimas leistų piko metu tiesiog išjungti elektromobilių įkrovimo stoteles ir reikalingą energiją naudoti gamyboje ar kitose srityse.

Nors šiandien tokie Vokietijos vyriausybės pasiūlymai atrodo pernelyg drastiški, tačiau tokių pačių priemonių ėmėsi „Tesla“ ir Nio“ didžiausioje elektromobilių rinkoje – Kinijoje.
„Tesla“ ir „Nio“ pranešė, jog buvo priverstos sustabdyti keletos įkrovimo ir baterijų keitimo stotelių veiklą Čengdu mieste Sičuano provincijoje. Abi kompanijos teigia, jog taip turėjo pasielgti dėl šiuo metu Kinijoje besitęsiančios energijos krizės.

NIO ES8
Dėl vandens trūkumo buvo apribota hidroenergijos gamybą, o nuo karščio bandantys pabėgti Kinijos gyventojai į pagalbą pasitelkė įspūdingą kiekį oro kondicionierių, kurie, kaip ir buvo galima tikėtis, pareikalavo milžiniško kiekio energijos. Atsižvelgdami į faktą, jog žmonių sveikata yra svarbesnė, vietos valdžia atjungė didelio pajėgumo įkrovimo stoteles, kurių veikimas ganėtinai stipriai apkrauna elektros tinklą.
„Tesla“ ir „Nio“ nėra vienintelės, kurios susiduria su energijos stygiumi. „Teld New Energy“, visoje šalyje valdanti apie 300 000 įkrovimo stotelių, paprašė vairuotojų iš anksto patikrinti, ar įkrovikliai veikia, nes vietos energetikos institucijos paprašė išjungti kai kuriuos įrenginius. Bendrovė taip pat siūlo nuolaidas tiems, kurie nori baterijas įsikrauti vėlai vakare arba anksti ryte.
Nors tokie ribojimai yra labiau susiję su dabartine energijos krize, tačiau augantis elektromobilių skaičius Europoje gali paskatinti kai kurias vyriausybes pagalvoti apie ribojimus, kurie elektromobilių vairuotojams leistų įsikrauti tik tam tikromis valandomis.


Prieš keletą savaičių Vokietijos vyriausybės nariai išreiškė susirūpinimą, kad šalį ištikusi energetikos krizės gali turėtų įtakos sklandžiam elektromobilių įkrovimo stotelių tinklui. Jie taip pat baiminasi, jog reikiamų investicijų negaunantis elektros tinklas nėra pritaikytas siekiant aptarnauti norimą elektromobilių kiekį, o tai ypač aktualu dabar, kai elektros poreikis yra labai didelis. 

Vyriausybės nariai atsižvelgdami į susidariusią situaciją, šiuo metu rengia vadinamąjį „pikų išlyginimo“ įstatymą. Jeigu šis įstatymas bus priimtas,Vokietijos vyriausybė imtųsi drastiško elektros suvartojimo reguliavimo didžiausios paklausos metu. Šis sprendimas leistų piko metu tiesiog išjungti elektromobilių įkrovimo stoteles ir reikalingą energiją naudoti gamyboje ar kitose srityse.

Nors šiandien tokie Vokietijos vyriausybės pasiūlymai atrodo pernelyg drastiški, tačiau tokių pačių priemonių ėmėsi „Tesla“ ir Nio“ didžiausioje elektromobilių rinkoje – Kinijoje.
„Tesla“ ir „Nio“ pranešė, jog buvo priverstos sustabdyti keletos įkrovimo ir baterijų keitimo stotelių veiklą Čengdu mieste Sičuano provincijoje. Abi kompanijos teigia, jog taip turėjo pasielgti dėl šiuo metu Kinijoje besitęsiančios energijos krizės.

NIO ES8
Dėl vandens trūkumo buvo apribota hidroenergijos gamybą, o nuo karščio bandantys pabėgti Kinijos gyventojai į pagalbą pasitelkė įspūdingą kiekį oro kondicionierių, kurie, kaip ir buvo galima tikėtis, pareikalavo milžiniško kiekio energijos. Atsižvelgdami į faktą, jog žmonių sveikata yra svarbesnė, vietos valdžia atjungė didelio pajėgumo įkrovimo stoteles, kurių veikimas ganėtinai stipriai apkrauna elektros tinklą.
„Tesla“ ir „Nio“ nėra vienintelės, kurios susiduria su energijos stygiumi. „Teld New Energy“, visoje šalyje valdanti apie 300 000 įkrovimo stotelių, paprašė vairuotojų iš anksto patikrinti, ar įkrovikliai veikia, nes vietos energetikos institucijos paprašė išjungti kai kuriuos įrenginius. Bendrovė taip pat siūlo nuolaidas tiems, kurie nori baterijas įsikrauti vėlai vakare arba anksti ryte.
Nors tokie ribojimai yra labiau susiję su dabartine energijos krize, tačiau augantis elektromobilių skaičius Europoje gali paskatinti kai kurias vyriausybes pagalvoti apie ribojimus, kurie elektromobilių vairuotojams leistų įsikrauti tik tam tikromis valandomis.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų