Įmonės grynasis pelnas, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 6,2 proc. iki 25,4 mln. eurų (23,9 mln. eurų), pranešė bendrovė.
Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) augo 4,4 proc. iki 68,8 mln. eurų (65,9 mln. eurų). EBITDA, neįskaičius vienkartinių sąnaudų ir pelno, augo 2,2 proc. iki 34,1 mln. eurų (33,3 mln. eurų).
Antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „Telia Lietuvos“ pajamos didėjo 4,6 proc. iki 101,6 mln. eurų, grynasis pelnas augo 8,2 proc. iki 12,3 mln. eurų, o EBITDA didėjo 2,6 proc. iki 34 mln. eurų.
„Telia Lietuvos“ pusmečio pajamos iš IT paslaugų pardavimo per metus didėjo 21,4 proc., įrangos pardavimai paaugo 14,5 proc., TV paslaugų – 12 proc., pajamos iš plačiajuosčio interneto – 10,6 proc., o mažmeninio mobiliojo ryšio paslaugų pardavimai padidėjo 8,9 proc.
Pajamas augino pandemija?
„Tęsiantis antrajai pandemijos bangai ir dėl jos paskelbtam karantinui, kokybiškos ryšių paslaugos tiek žmonėms, tiek verslui išliko ypatingai svarbios ir pirmąjį šių metų pusmetį. Dėl to augo tiek su lanksčiu darbu, tiek su pramogomis ir laisvalaikiu susijusių interneto, IT, TV paslaugų bei įrangos paklausa“, – pranešime sako „Telia Lietuvos“ vadovas Danas Strombergas.
Pasak jo, prie bendrovės pajamų augimo labiausiai prisidėjo didėjanti IT sprendimų, mobiliojo interneto paklausa ir klientų skaičiaus augimas.
„Telia“ mobiliojo ryšio klientų skaičius per metus paaugo 4 proc. ir pirmojo pusmečio pabaigoje viršijo 1,4 mln. vartotojų, šviesolaidinio interneto – 2,7 proc. iki 300 tūkst. vartotojų, o išmaniosios televizijos paslaugomis pradėjo naudotis 2 proc. daugiau klientų ir šiuo metu ją žiūri 254 tūkst. namų ūkių.
Vien pirmąjį šių metų pusmetį „Telia“ investicijos viršijo 31 mln. eurų ir buvo trečdaliu didesnės nei prieš metus.
Akcentuoja pajamas iš paslaugų verslui
D. Strombergas atkreipia dėmesį, kad karantino suvaržymai ypač didelių pokyčių atnešė verslo segmentui.
„Dėl karantino išaugo el. paslaugų teikimo poreikis visam verslui, kuris skubėjo prisitaikyti prie naujos realybės. Dažnu atveju mes buvome tų pokyčių priešakyje: nuo nuotolinio darbo iki duomenų perkėlimo į debesiją, nuo el. parduotuvės iki išmaniųjų bendravimo su klientais sprendimų“, – vardija „Telia“ vadovas.
Tarp verslui skirtų paslaugų ypač išsiskyrė debesija: jos paklausa per pandemiją augo 40 proc. Taip pat daugėja įmonių, kurios renkasi įrangos nuomos bei darbo vietos priežiūros paslaugas.
Gegužės mėnesį bendrovė savo akcininkams išmokėjo rekordinius dividendus, iš viso 58,3 mln. eurų (0,10 euro vienai akcijai).
88,15 proc. „Telia Lietuvos“ akcijų kontroliuoja Švedijos „Telia Company“, likusias 11,85 proc. – kiti akcininkai.
„Telia Lietuvos“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.