„Jokio masinio paslaugų kainų indeksavimo ar movimo ant vieno infliacinio kurpalio šiomis aplinkybėmis nesiruošiame daryti“, – BNS teigė „Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.
Pasak jo, planai ir sutartys su klientais atnaujinami kas kelerius metus, o sutarties laikotarpiu kainodara paprastai nėra keičiama.
„Veikiame itin konkurencingoje rinkoje, kurioje kiekvienas operatorius savo kainodarą sprendžia pats, o jokių ateities planų dėl konkrečių paslaugų kainų pokyčių skelbti nenorime ir negalime dėl konkurencijos reguliavimo“, – pabrėžė „Telia“ atstovas.
„Tele2“ viešųjų ryšių vadovės Astos Buitkutės teigimu, bendrovė nuo metų pradžios kainų didinti taip pat neplanuoja.
„Nuo 2022 metų sausio 1-osios kainų klientams kelti tikrai neketiname“, – BNS sakė A. Buitkutė.
Anot jos, su infliacijos iššūkiais planuojama susidoroti didinant paslaugų vartojimą.
„Kaip ir visa rinka, jaučiame infliaciją bei susiduriame su augančiais įrangos, technologijų, paslaugų, valdymo ir kitais kaštais. Tačiau augantis mūsų klientų vartojimas ir plečiamas paslaugų krepšelis padeda ją sėkmingai įveikti“, – aiškino „Tele2“ atstovė.
Tuo metu „Bitė Lietuva“, pasak įmonės generalinio direktoriaus Prano Kuisio, kainas didins dėl augančios infliacijos, didėjančių technologijų sektoriaus darbuotojų atlyginimų bei investicijų į tinklą.
„Neįprastai išaugę kaštai, kuriuos lėmė bendras kainų augimas Lietuvoje ir pasaulyje, ir mums kelia nemažai iššūkių. Dėl to nuo 2022 metų sausio 1 dienos keisime paslaugų plano mokestį“, – pranešime sakė P. Kuisys.
Anot „Bitės“ vadovo, bus keičiamos skambučių, mobilaus interneto, televizijos „Go3“ bei daiktų interneto paslaugų kainos. o pokyčiai turėtų paliesti ne tik naujas, bet ir jau esamas sutartis.
Ryšių reguliavimo tarnybos atstovų teigimu, elektroninių ryšių paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai keisti iš anksto su vartotoju aptartas sąlygas, tačiau apie kainų padidinimą privalo jį informuoti ne vėliau kaip prieš mėnesį.