Parodoje dalyvavo beveik 12 tūkst. akredituotų žurnalistų iš 113 pasaulio šalių.
Tačiau pripažįstama, kad parodos lankomumas šį kartą buvo 2 proc. mažesnis, palyginus su ankstesne paroda, surengta užpernai. „Mums buvo prognozuojamas blogesnis scenarijus: automobilių pramonės krizė, ekonominis sąstingis. Vis dėlto 1 mln. lankytojų slenkstis buvo įveiktas, - sakė Paryžiaus automobilių parodos generalinis komisaras Thierry Hesse. - Mūsų automobilių paroda - savotiškas stebuklas. Nepaisant visų sunkumų, ji tebėra didelė šventė visiems tiems, kas nėra abejingi automobiliams“.
Šių metų parodą teigiamai vertina ir gamintojai. Dauguma jų tvirtina, kad šiais metais, palyginus su 2010-aisiais, užmegzta daugiau verslo kontaktų, pasirašyta daugiau preliminarinių sutarčių.
Paryžiaus automobilių paroda vyko nuo rugsėjo 29 iki spalio 14 dienos. 96 tūkst. kvadratinių metrų ploto teritorijoje visuomenei buvo pristatyta per 100 pasaulio ir Europos naujovių, pagamintų garsiausių planetos automobilių įmonių, Ši seniausia pasaulyje automobilių paroda pirmą kartą Prancūzijos sostinėje buvo surengta 1898 metais ir dabar rengiama kas dvejus metus. Kita automobilių paroda Paryžiuje vyks 2014 m. rugsėjį.