Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Ford Fiesta“ – visuomet buvo populiarus automobilis visose Europos šalyse. „Ford“ markės logotipą dėvintis hečbekas visuomet buvo kompaktiškas, pigus ir visiems prieinamas.
„Ford Fiesta“, ypač D.Britanijoje, buvo mėgstamas ir tarp automobilių entuziastų, kurie į tokio dydžio hečbekus žiūri absoliučiai kitomis akimis. Jiems tai nėra tik pigi transporto priemonė, jiems tai potencialo turintis projektas, kuris galėtų išspardyti užpakalį net ir 1000 arklio galių turinčiam monstrui.
Šiuo metu gaminama „Ford Fiesta“ gali būti komplektuojama su 1,5 litro, 200 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu. Šis „kuklutis“ motoras montuojamas į pačią pajėgiausią „Fiesta“ versiją – „Fiesta ST“.
Tuo tarpu štai ši automobilių entuziasto interpretacija turi gerokai pajėgesnį – 2 litrų benzininį variklį, kuris kadaise buvo montuojamas į „Focus ST170“. Nors tai nėra pats pajėgiausias variklis pasaulyje, jis užtikrintai paskui save tempia vos 850 kilogramų sveriantį automobilį.
„Ford Fiesta“ – visuomet buvo populiarus automobilis visose Europos šalyse. „Ford“ markės logotipą dėvintis hečbekas visuomet buvo kompaktiškas, pigus ir visiems prieinamas.
„Ford Fiesta“, ypač D.Britanijoje, buvo mėgstamas ir tarp automobilių entuziastų, kurie į tokio dydžio hečbekus žiūri absoliučiai kitomis akimis. Jiems tai nėra tik pigi transporto priemonė, jiems tai potencialo turintis projektas, kuris galėtų išspardyti užpakalį net ir 1000 arklio galių turinčiam monstrui.
Šiuo metu gaminama „Ford Fiesta“ gali būti komplektuojama su 1,5 litro, 200 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu. Šis „kuklutis“ motoras montuojamas į pačią pajėgiausią „Fiesta“ versiją – „Fiesta ST“.
Tuo tarpu štai ši automobilių entuziasto interpretacija turi gerokai pajėgesnį – 2 litrų benzininį variklį, kuris kadaise buvo montuojamas į „Focus ST170“. Nors tai nėra pats pajėgiausias variklis pasaulyje, jis užtikrintai paskui save tempia vos 850 kilogramų sveriantį automobilį.