„Luminor“ suvienys „Nordea“ ir DNB – dviejų pirmaujančių Šiaurės šalių bankų – patirtį, išskirtinį dėmesį klientams ir gerą vietinės rinkos supratimą. Naujojo banko tikslas Baltijos šalyse – tapti pirmaujančiu finansinių paslaugų teikėju finansiškai aktyviems žmonėms ir verslui. Po veiklos sujungimo 2017 metų spalio 1 dieną, „Luminor“ pradės savo veiklą su nauja vadovų komanda iš šešių skirtingų šalių, jai vadovaus Erkki Raasuke, „Luminor Group“ vykdomasis direktorius.
Klientų aptarnavimas nuo spalio 1 dienos
Iki susijungimo dienos bankai ir toliau veiks kaip dvi atskiros organizacijos. Pats veiklos sujungimas vyks keliais etapais.
Po susijungimo, kurį laiką klientų sąskaitų numeriai, sutartys, mokėjimo kortelės, kodai, slaptažodžiai ir kitos priemonės išliks nepakitusios. Bankų sutartiniai įsipareigojimai kiekvienam banko klientui išliks galiojantys, „Luminor“ finansines paslaugas ir toliau teiks, kaip įprasta. Artimiausioje ateityje klientų sąskaitų aptarnavimas ir mokėjimai bus vykdomi dabartinėse bankininkystės sistemose. Dėl to klientai ir toliau galės naudotis jiems įprastomis elektroninėmis priemonėmis: interneto banku, mobiliąja programėle ir kitomis.
Planuojama, jog daugiau produktų ir paslaugų pokyčių bus įdiegta per pirmąsias šimtą dienų po veiklos sujungimo. Klientai bus laiku ir išsamiai supažindinami su visais papildomais pokyčiais ir patobulinimais, kurie atsiras vystant „Luminor“ veiklą.
Dėl veiklos sujungimo metu vykstančių procesų ir sistemų atnaujinimo, spalio 1 dieną galimi trumpalaikiai operacijų sutrikimai, įskaitant mokėjimų vykdymą, naudojimąsi interneto bankais, bankomatais ir pan. Abiejų bankų specialistai sieks užtikrinti, kad susijungimo procesas būtų sklandus ir klientai jo metu nepatirtų jokių nepatogumų.