Japonų kompanija „Suzuki“ jau parodė savo koncepcinį automobilį „Regina“. „Gyvai“ šis konceptas debiutuos jau visai netrukus, Tokijo automobilių parodoje.
Panašu, moterišką vardą savo koncepcinio automobilio pavadinimui japonai pasirinko tikrai neatsitiktinai. Koncepto stilistikoje praktiškai nėra jokių užuominų į jokį serijinį kompanijos automobilį, viskas čia labiau primena ne automobilių, o drabužių pasaulio aukštosios mados linijas. Tačiau, jei tikėti koncepcinio „Suzuki“ kūrėjų žodžiais, įmantrokas automobilio rūbas gavosi labai praktiškas – teigiama, kad šio automobilio aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas yra maždaug 10 proc. mažesnis, nei daugumos A-klasės hečbekų. Be viso to šis automobilis yra tikrai lengvas, jo svoris siekia tik 730 kilogramų.
„Gyvai“ šis konceptas debiutuos jau visai netrukus, Tokijo automobilių parodoje. (nuotr. Gamintojo)
Nors japonai apie galimą serijinę tokio automobiliuko gamybą dar nekalba, tai būtų visai įmanoma. Techniškai „Suzuki Regina“ nėra kažkuo įmantrus. Po šio koncepcinio automobilio variklio dangčiu slepiasi ne koks nors elektros motoras ar hibridinė jėgainė, o japonų „key-car“ kategorijos automobiliams įprastas 0,8 litro darbo tūrio turbininis motoriukas. Beje, dėl mažos masės ir padorios aerodinamikos tai netrukdo automobiliui būti gana taupiu ir draugišku aplinkai – teigiama, kad „Regina“ 100 kilometrų kelio naudoja tik 3,27 litro benzino ir išmeta 70 gramų CO2 kilometrui.
Nors japonai apie galimą serijinę tokio automobiliuko gamybą dar nekalba, tai būtų visai įmanoma. (nuotr. Gamintojo)