„Suzuki Hayabusa“ buvo pristatytas ne pačiu tinkamiausiu metu. Tuo pačiu metu, kai „Suzuki“ pristatė greičiausią pasaulyje motociklą, savo nosį visur kišantys politikai įteisino visuotinį motociklų maksimalus greičio ribojimą ties 299 km/val. padala, tad net atsiradus galingesniam motociklui, niekas oficialiai negalėjo pagerinti „Suzuki Hayabusa“ užfiksuoto greičio.
Įspūdingas „Suzuki“ motociklas turėjo dar įspūdingesnę širdį – 1,3 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų, 175 arklio galias išvystantį motorą. Būtent šis variklis vėliau buvo sumontuotas ir štai šios istorijos epicentre atsidūrusį automobilį – „Suzuki Hayabusa Sport“.
Demonstracinis projektas
2002 metais pristatyta koncepcija nuo pat pirmųjų dienų buvo laikoma tik inžinierių įgūdžių demonstracija. Tai reiškia, jog „Suzuki“ neturėjo absoliučiai jokių planų pradėti šio automobilio gamybą, tad kodėl „Hayabusa Sport“ yra įdomus ir dėmesio vertas projektas?
Visų pirma – jis buvo itin lengvas. „Suzuki“ inžinieriai darbuodamiesi prie šio projekto, automobilio konstrukcijoje panaudojo aliuminio ir anglies pluošto. Automobilio kėbulas buvo pagamintas iš plastiko ir anglies pluošto mišinio. Tai leido „Hayabusa Sport“ svorį sumažinti iki juokingų 550 kilogramų. Tai taip pat leido pasiekti nepriekaištingą – 50:50 svorio paskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies.
„Suzuki“ specialistai į šį lengvaatletį sumontavo motociklų fanams puikiai pažįstamą motorą – 1,3 litro, 175 arklio galias išvysčiusį agregatą, kuris 550 kilogramų sveriančiam automobiliui suteikdavo superautomobiliams būdingas charakteristikas.