Naujienų portalą tv3.lt pasiekė skaitytojos Indrės (vardas pakeistas, – red. past.) laiškas, kuriame ji išreiškė nusivylimą ne tik dėl sutrikusių paslaugų, bet ir dėl to, kad ryšio operatorius neinformavo klientų apie gedimus.
„Jau kelios valandos neveikia „Tele2“ internetas. Jokia informacija iš Tele2 neatėjo, prisiskaminti jiems neįmanoma. Artimieji, atostogaujantys Graikojoje ir Italijoje, panikoj, nes nesupranta, kodėl su mumis susisiekt buvo neįmanoma. Tele2 net SMS pranešimų niekam neišsiuntė, turėjom patys laukti pusvalandį, kol kažkas atsiliepė ir pasakė, kad gedimas. Kodėl apie gedimą nepranešama SMS automaitškai visiems klientams. Ypač kai tiek ilgai gedimas tęsiasi. Nuėjom į parduotuvę, negalima atsiskaityti, grynų neturime... Vaistinėje po danties traukimo negalime atsiskaityt, kortelių banko jau irgi nesinešiojame. Ką „Tele2“ galvoja, kaip kompensuos sugaištą laiką ir nervus? Būtų SMS informavus, būtume kažkaip kitaip tvarkęsi, – piktinosi skaitytoja.
„Tele2“ Viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė naujienų portalą tv3.lt informavo, kad įmonei apie sutrikimus yra žinoma ir jie buvo pašalinti.
„Tele2“ mobiliojo interneto paslauga vėl veikia. Po trumpalaikių tinklo sistemų sutrikimų, trikdžiai buvo sėkmingai pašalinti. Antradienį daliai klientų laikinai iš dalies buvo sutrikusi interneto paslauga. Kitomis paslaugomis – skambučiais ir žinutėmis – klientai galėjo naudotis įprastai. Techninė komanda nedelsiant reagavo į situaciją, identifikavo tinklo sistemų sutrikimus ir juos pašalino – mobiliojo interneto paslauga veikia įprastai. Atsiprašome visų klientų už patirtus nepatogumus. Dėkojame už kantrybę ir supratingumą. Klientams, kurių mobiliojo interneto paslauga nepradėjo veikti automatiškai, rekomenduojama įjungti ir išjungti skrydžio režimą“, – komentare rašė A. Buitkutė.
|