„BMW“ taip pat patenka į sąrašą gamintojų, kurie su didžiausiu malonumu tam tikrai lenktynių serijai tiekia saugos automobilius. Šios markės kūriniai pastaruoju metu būdavo „MotoGP“ čempionato dalyvių pagalbininkais. Prieš šešeris metus į „MotoGP“ pirmenybes atvyko „F10“ kartos „BMW M5“, vėliau jo vietą užėmė kiti naujesni markės kūriniai, o dabar atėjo atversti dar vieną naują lapą. Šį kartą „MotoGP“ saugos automobiliu tampa naujutėlis „BMW M5“ sedanas, kuris visuose šios markės atstovybėse dar tik ruošiasi pasirodyti.
„BMW“ norėdama laikytis ilgamečių tradicijų, saugos automobilį papuošė „BMW M“ modeliams būdinga spalvų schema, „BMW M Performance“ kataloge siūlomomis kėbulo apdailos detalėmis.
Naujos kartos modelis bus varomas 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų varikliu su dvejomis turbinomis. Šis jėgos agregatas išvystys 600 arklio galių ir net 750 Nm sukimo momentą. Priekyje tūnantis motoras bus suporuotas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“.
Gamintojo teigimu, šios konfigūracijos dėka, vokiškas sedanas iki 100 km/val. įsibėgės vos per 3,4 sekundės, nuo 0 iki 200 km/val. per 11,1 sekundės. Maksimalus greitis - 250 km/val. Įsigijus modelį su „M Driver's Package“ - maksimalus greitis išaugs iki 305 km/val.
Iki šiol visi „BMW M5“ modeliai buvo varomi tik galiniais ratais, tačiau didžiulį šurmulį sukėlęs „Mercedes Benz E 63 AMG“ privertė „BMW“ eiti tokiu pačiu keliu kaip ir konkurentai. Į itin greitą sedaną sumontuoti „xDrive“ sistemą, kuri gali sukti visus keturi arba tik galinius ratus. Kaip ir „E 63 AMG“, kuris turi specialų režimą leidžiantį įjungti tik galinių varančiųjų ratų pavarą, tokią pačią funkciją turės ir „BMW M5“.