Serijinei gamybai paruoštas „Honda NSX“ komplektuojamas su hibridine jėgaine, kurią sudaro 3,5 litro, 6 cilindrų benzininis variklis ir net trys elektros motorai. Tuo tarpu „Super GT“ varžyboms paruoštas bolidas turi kuklesnį, tačiau tikrai ne prastesnį jėgos agregatą.
Šalia galinės ašies buvo sumontuotas 2,0 litrų, keturių cilindrų benzininis variklis su turbina, kuris išvysto net 590 arklio galių. Automobiliui, kuris sveria 1049 kilogramus, 590 arklio galių išvystantį jėgainė japoniškam bolidui suteikia sparnus.
Kitąmet „Honda NSX“ turės labai sunkią užduotį. 2017 metų „Super GT“ sezone startuos ne tik naujutėlis „Honda“ inžinierių kūrinys. Populiarioje lenktynių serijoje dalyvaus „Lexus LC GT500“ ir atnaujintas „Nissan GT-R“ bolidas, kuris žiedinėse lenktynėse nuolatos demonstruoja puikius rezultatus.