• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Naudotų automobilių patikimumas – kertinė savybė, kurios ieško daugelis automobilių pirkėjų visame pasaulyje. Visgi, juk ne kiekvienas nori vairuoti automobilį, su kuriuo dirbtuvėse reikia lankytis vos ne kiekvieną savaitę.


Naudotų automobilių patikimumas – kertinė savybė, kurios ieško daugelis automobilių pirkėjų visame pasaulyje. Visgi, juk ne kiekvienas nori vairuoti automobilį, su kuriuo dirbtuvėse reikia lankytis vos ne kiekvieną savaitę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įprastai, naudotų automobilių patikimumo ataskaitose įvardijamas tik konkretus modelis, tačiau Lenkijoje leidžiamo žurnalo „Auto Swiat“ redakcija ryžosi sudaryti pačių nepatikimiausių automobilių sąrašą, jame nurodydami konkretų modelį ir modifikaciją.

REKLAMA

Tokį sprendimą redakcija grindžia sakydama, jog automobilio patikimumą vertinant tik per abstrakčią prizmę yra nelogiška, mat viena to paties modelio versija gali būti velniškai patikima, o kita – kelti didesnių problemų.


Nepatikimiausių automobilių sąrašas:


VietaModelis (Modelio karta)
100.Mazda 6 2.2 SKY-D (III)
99.Ford Mondeo 1.8 TDCi (III/MkIV)
98.Lexus IS 220d (II)
97.Nissan Qashqai 1.2 DIG-T (II)
96.Mazda CX-5 2.2 SKY-D, 4WD (I)
95.Seat Ibiza 1.4 (IV)
94.Kia cee’d 2.0 CRDi (I)
93.Toyota Proace (II)
92.Citroën C2 Sensodrive
91.Škoda Fabia 1.2 HTP/1.4 TDI (I)
90.Volkswagen Polo 1.2 HTP/1.4 TDI (IV)
89.Chrysler Town & Country 3.6
88.Hyundai i30 2.0 CRDi (I)
87.Fiat Croma 2.4 JTD
86.Alfa Romeo Giulietta 1.4 M-AiR TB
85.Dacia Duster 1.2 TCe (I)
84.Opel Insignia 2.0 CDTI (I)
83.Volkswagen Golf 1.4 TSI (VI)
82.Mini Cooper 1.5T (F56)
81.Subaru Impreza WRX STi (GR)
80.Mazda 3 2.0 CD (I)
79.Volvo XC90 4,4 V8 (I)
78.Renault Espace 3.0 dCi (IV)
77.Opel Astra 2.2 DTI (II)
76.Peugeot 207 1,6 VTi
75.Opel Vectra C 2.2 Direct
74.Lancia Thesis 2.0 Turbo
73.Alfa Romeo 159 2,4 JTDM
72.Ford Mondeo 1.5 EB (IV/Mk V)
71.Nissan Qashqai 1,5 dCi (I)
70.Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
69.Hyundai i20 1.2 (I)
68.Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS (II)
67.BMW 328i GT (F34)
66.Nissan Almera 1,5–1,8 (II)
65.Jeep Grand Cherokee (II/WJ)
64.Audi A2 1.4 TDI
63.Mitsubishi Pajero 3.2 DiD (III)
62.Citroen C5 2.0 HPI (I)
63.BMW 116i (I/E87)
61.Fiat 500 0,9 TwinAir
60.Ford Focus 1.8 TDDi (I)
59.Fiat Bravo 1.9 M-JET (II)
58.Honda Civic 1.7 CTDI (VII)
56.Opel Corsa 1.0 (C)
55.Nissan Patrol GR 3.0 DI (II/Y62)
54.Dodge Avenger 2.0 CRD
53.Land Rover Freelander 1.8 (I)
52.Opel Signum 3.0 CDTI
51.Mini Cooper 1.6 CVT (R50)
50.Škoda Octavia 1.8 TSI (II)
49.Citroën C5 1.6 VTi/THP (II)
48.Ford Focus 1.6 TDCi (II)
47.Saab 9–5 3.0 TiD (I)
46.Audi A6 2.0–3.0 TDI (C6)
45.Citroën C6 2,7 V6 HDi
44.Mercedes E 220 CDI (W212)
43.Ford Ka 1.3 (I)
42.Land Rover Discovery 3 2,7 TDV6
41.Renault Megane 1,5 dCi (II)
40.Citroën C8 2,2 HDi
39.Jaguar S-Type 2,7 D V6
38.Renault Thalia 1,5 dCi (I)
37.Fiat Stilo Abarth
36.BMW 320d (E90)
35.Nissan Primera 1.8 (P12)
34.Tata Indica
33.BMW 320si (E90)
32.Dacia Logan 1,5 dCi (I)
31.Audi A8 (D3) 4,0 V8 TDI
30.Mazda 6 2.0 CD (II)
29.Mini Cooper S (R56)
28.Ford Mondeo 2.0 TDCi (II)
27.Mercedes A 160 CDI (II)
26.Citroen C4 1.6 VTi (I)
25.Toyota Avensis 1.8/2.0 D-4D (II)
24.Ford Focus 1.0 EcoBoost (III)
23.Smart Fortwo 0,8 CDI (I)
22.BMW 520d (F10/F11)
21.Subaru Forester 2.0D (III)

REKLAMA
REKLAMA

20. Audi A4 (B8)


Audi A4 1.8T S-Line Avant
Audi A4 1.8T S-Line Avant

Į daug prestižo nesuteikiantį 20-uką šis automobilis pateko dėl gausybės skirtingų veiksnių. Vienas iš jų – 1,8 ir 2 litrų darbinio tūrio benzininiai varikliai žinomi ne tik dėl šaunios dinamikos, bet ir dėl per didelio alyvos suvartojimo.


Iki 2010 metų gaminti modeliai turintis 1,8 ir 2 litrų darbinio tūrio benzininius variklius turi konstrukcinę ydą – greitai nusidėvinčius stūmoklių žiedus, tad pirkdami automobilį patikrinkite ar šį trūkumą „Audi“ pašalino pagal numatytąją gamintojo garantiją. Ir tai tik dalis brangių gedimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

19. Nissan Navara (D40)


Nissan Navara Double Ca
Nissan Navara Double Ca

Patikimas darbinis arklys nėra jau toks patikimas. „Auto Swiat“ redakcijos teigimu, didžiausia problema yra 2,5 litro dyzelinis variklis, kuris yra linkęs perkaisti, o tai visada iššaukia mažesnes ir didesnes transformacijas, dėl kurių varikliui ilgainiui prireikia kapitalinio remonto. Be to, dyzeliniai varikliai komplektuojami su paskirstymo grandinėmis, todėl ilgainiui jos išsitampo ir reikalauja pakeitimo.

REKLAMA

Taip pat galima pridėti dar keletą vietų, į kurias reikėtų atsižvelgti perkant naudotą „Navara“: „EGR“ aušintuvo sistemą, kardaninio veleno žiedinę jungtį, smagratį.


18. Volkswagen Phaeton


Volkswagen Phaeton
Volkswagen Phaeton

Prabangiausias to laikmečio „
Volkswagen“ automobilis sugebėjo užtikrinti neeilinį komfortą ir parodė, jog šios markės emblemą dėvintis automobilis gali prilygti kitiems šios klasės atstovams.

REKLAMA

Nors prabanga ir komfortu jis nenusileido, tačiau šūsnis sudėtingų sprendimų, gausybės elektronikos valdomų prietaisų ir kitų priedų, „Phaeton“ tikrai negali būti laikomas patikimu automobiliu. Apskritai, šis modelis ilgainiui tampa juodąją skyle, kuri siurbs visas turimas jūsų santaupas.


17. Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed


Alfa Romeo 147
Alfa Romeo 147

Vienas gražiausių to laikmečio hečbekų į šį sąrašą pateko tik dėl vienos priežasties – dėl jame esančio 2,0 litrų benzininio variklio ir „Selespeed“ automatinės pavarų dėžės kombinacijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Twin Spark“ vardu vadinami varikliai – lepūs. Visų pirma, reikia ignoruoti gamintojo rekomendacijas dėl paskirstymo diržo keitimo intervalų. Jį reikia keisti ne kas 115 tūkst. , o kas 60 tūkst. kilometrų. Taip pat šie varikliai mėgsta gerti alyvą. Pasitaiko, kad nuvažiavus 1000 kilometrų variklis gali suvartoti 1 litrą alyvos, tačiau, dažniausiai, tai yra normalu.

REKLAMA

Taip kyla problemų su „Selespeed“ automatine pavarų dėže. Gedimus dažniausiai iššaukia sugedęs pavarų dėžės siurblys.


16. Volkswagen Golf (V)


Volkswagen Golf R32
Volkswagen Golf R32

Lenkijoje leidžiamo žurnalo redakcija teigia, jog daugelio mylimas automobilis gali turėti aibe skirtingų, smulkių, retkarčiais didesnių gedimų.


Dažniausiai pasitaikančių gedimų sąrašą sudaro: centrinio užrakto, ABS ir ESP, oro kondicionieriaus gedimai. Automobilio žibintuose ir automobilio salone taip pat gali pradėti kauptis drėgmė.

REKLAMA

Benzininiai varikliai žinomi dėl alyvos ir aušinimo skysčio nuotėkių, uždegimo ričių, įvairių daviklių gedimų. Turbokompresorius turintys benzininiai varikliai peikiami dėl per didelio alyvos apetito, paskirstymo grandinės gedimų.


15. Volvo XC90 (II)


Volvo XC90 D5 Momentum
Volvo XC90 D5 Momentum

Pirmos kartos „Volvo XC90“ tapo kone idealiausiu pasirinkimu tiems, kas vertina praktišką, erdvų ir vaikams pritaikytą automobilį. Nors antroji modelio karta daugeliu aspektų buvo pranašesnė, tačiau patikimumo rodikliai tikrai nėra stiprioji „XC90“ pusė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Daugiausiai problemų kelia nepatikima elektronika, dėl kurios sutrikimų automobilis tiesiog gali neužsivesti. Taip pat nemažai problemų kelia 2015 ir 2016 metais pagamintos dyzelinės versijos.


14. Volkswagen Touareg (I)


Volkswagen Touareg
Volkswagen Touareg

Nuo ko pradėti? V8 ir W12 tipo varikliai kenčia nuo alyvos ir aušinimo skysčio nuotėkio, įvairių daviklių, purkštukų, aušinimo sistemos gedimų.

REKLAMA

Dyzelinius variklius kampuoja purkštukų, turbokompresorių, „EGR“ vožtuvo, kietųjų dalelių filtro gedimai. Ir tai tik maža dalis galimų gedimų.


13. Kia Carnival 2.9 CRDi (II)


Kia Carnival
Kia Carnival

Dauguma modernių „Kia“ automobilių nėra problematiški, tačiau antros kartos „Kia Carnival“ sudaro įspūdį, jog jį sukūrė visiškai kita kompanija.

REKLAMA

Dėl prasto „Kia Carnival“ įvertinimo labiausiai peikti reikėtų 2,9 litro dyzelinį variklį. Dažnai gendantis alyvos siurblys gali iššaukti eilę problemų, dėl kurių gali tekti atlikti kapitalinį variklio remontą. „Kia“ taip pat kenčia nuo važiuoklės gedimų bei prastos apsaugos nuo korozijos.


12. Mazda 6 2.0 CD (I)


Mazda 6
Mazda 6

Kadaise „Mazda 6“ sugebėjo laimėti „Lietuvos metų automobilis“ konkursą. Tuomet jį gyrė kas tik netingėjo, o ir pardavimų rodikliai rodė, jog „Mazda 6“ buvo mylima ir Lietuvos vairuotojų. Vis dėlto, ilgainiui pasirodė tikrieji šešiukės trūkumai.

REKLAMA
REKLAMA

Šį modelį galėtume pavadinti rūdžių karaliene. Korozija „valgo“ iš pradžių pradeda valgyti sparnus, kol galiausiai išplinta visur, kur tik įmanoma. 2,0 litrų dyzelinį variklį taip pat kamuoja dažni tepimo sistemos gedimai.


11. Peugeot 307


Peugeot 307
Peugeot 307

Suskaičiuoti visus galimus šio prancūziško hečbeko gedimus būtų pakankamai sunku. Vien ką pasako faktas, jog „Peugeot“ šį automobilį per ganėtinai trumpą laiko tarpą atšaukė net 15 kartų.


10. Porsche Cayenne 4.5 V8 (I)


Porsche Cayenne Turbo
Porsche Cayenne Turbo

„Porsche“ labai dažnai įvardijamas kaip gamintojas, kurio reputacija sufleruoja, jog Vokietijoje sukurtos mašinos yra patikimos. Ir vis dėlto, V8 variklį turintis „Cayenne“ yra tikras galvos skausmas.


Problemų kyla su uždegimo ritėmis, termostato ir degalų siurblio gedimais. Taip pat šie motorai turėjo iš plastiko pagamintas aušinimo skysčio žarnas, todėl dėl nuolatos kintančios temperatūros jos įtrūksta ir galiausiai tampa nesandarios. Pradėjus tekėti aušinimo skysčiui, gali nukentėti starteris, mat jis yra po plastikinėmis žarnomis.


9. Mercedes-Benz E 400 CDI (W211)


Mercedes-Benz E 350 4MATIC
Mercedes-Benz E 350 4MATIC

Įprastai, „W211“ kartos E klasė nėra laikoma velniškai daug problemų keliančiu automobiliu, tačiau „Auto Swiat“ redakcijos teigimu, į nepatikimiausių automobilių dešimtuką jis pateko tik dėl vienos versijos – „E 400 CDI“.

REKLAMA

Tai versija, turinti 4,0 litrų, 8 cilindrų dyzelinį variklį, kurio dinamika ir sukimo momentas neatperka ypatingai brangių remonto kaštų. Be to, kuomet variklis turi 8 purkštukus, du turbokompresorius ir dar gausybę komponentų, kurie padeda generuoti tokį didelį sukimo momentą, anksčiau ar vėliau jie suges.


8. Audi A4 2.0 TDI/2.5 TDI (B7)


Audi A4 Quattro Avant
Audi A4 Quattro Avant

Kaip ir daugelis to laikmečio „Volkswagen“ grupės koncerno automobilių, „Audi A4“ kenčia praktiškai nuo tų pačių problemų.


2,5 litro dyzelinis variklis kritikuojamas dėl paskirstymo veleno, degalų ir alyvos siurblio gedimų. Tuo tarpu 2.0 litrų dyzelinis variklis peikiamas taip pat degalų siurblio ir įvairių elektronikos gedimų.


7. Mercedes-Benz ML (W163)


Mercedes-Benz ML 230
Mercedes-Benz ML 230

Didžiausia šio automobilio problema – korozija. Pinginę taip pat ženkliai paplonina 8 cilindrų dyzelinio variklio priežiūra ir remontas. Kadangi šis motoras naudoja automatinę pavarų dėžę, nesugebančia atlaikyti tokio didžiulio sukimo momento, tai beveik garantuoja, jog anksčiau ar vėliau atsidursite servise.


Be to, problemų kelia elektronika ir automobilio pakaba.


6. Renault Laguna 1.9 dCI (II)


Renault Laguna
Renault Laguna

Prancūzijos automobilių gamintojai įprastai laikomi dyzelinių variklių specialistais, tačiau antros kartos modelyje montuotas 1,9 litro dyzelis labai daug pagyrų nenusipelno, dėl pernelyg dažnų turbokompresoriaus gedimų, kuriuos iššaukia gausybė skirtingų priežasčių. Viena iš jų – užstrigęs „EGR“ vožtuvas.

REKLAMA

„Renault Laguna“ savininkai taip pat galėtų papasakoti ne vieną istoriją apie „nuostabią“ šio automobilio elektronikos sistemą.


5. Volkswagen Passat (B6)


Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Šiame automobilyje daugiausiai problemų kelia „DSG“ pavarų dėžė bei 2,0 litrų dyzelinis variklis. Nepriklausomai nuo to ar jis turi 8 ar 16 vožtuvų, visos šio dyzelinio variklio versijos susiduria su erzinančiais trūkumais.


Dažniausiai sutinkamas gedimas – cilindrų galvutės pažeidimai. Prie to dar pridėkite nepatikimą alyvos siurblį, purkštukus, dviejų masių smagračio gedimus. Be to, „B6“ kartos „Passat“ modelius kamuoja oro kondicionieriaus, elektrinio stovėjimo stabdžio problemos. Apsauga nuo korozijos taip pat nėra stebuklinga.


4. BMW 520i (E60)


BMW 5 serija
BMW 5 serija

5 serijos BMW nėra laikomas prastu automobiliu, tačiau žvalgantis į „E60“ kartos modelį rekomenduojama vengti „520i“ versijos su „N46“ varikliu.


Keturių cilindrų variklis yra žinomas dėl purkštukų, paskirstymo grandinės, alyvos siurblio gedimų.


Jį lydi purkštukų, paskirstymo grandinės, alyvos siurblio gedimai.


3. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI (I)


Volkswagen Tiguan
Volkswagen Tiguan

Trečią, pačių nepatikimiausių automobilių, vietą užėmė pirmos kartos „Volkswagen Tiguan“.

REKLAMA

Jis šią aukštą vietą užėmė pagrinde dėl 2,0 litrų, keturių cilindrų dyzelinio variklio bei „DSG“ pavarų dėžės kombinacijos.


Pasak leidinio redakcijos, tai pat prasčiausia, daugiausiai problemų kelianti modifikacija.


2. BMW 745i (E65)


BMW 7 serija
BMW 7 serija

Ištaigingas BMW markės modelis buvo peikiamas dėl nepatikimų V8 variklių. „N62“ varikliai kritikuojami dėl alyvos nuotėkio, paskirstymo grandinės ir jai skirto įtempiklio gedimų.


Taip pat ši versija buvo kritikuojama dėl vožtuvų kojelių ir nesandariais aušinimo sistemos žarnos, dėl kurių varikis perkaisdavo.


1. Mercedes-Benz S 400 CDI (W220)


Mercedes-Benz S 500
Mercedes-Benz S 500

Pačio nepatikimiausio automobilio titulas šį kartą atitenka prabangos etalonu laikytai S klasei, o tiksliau – versijai su 8 cilindrų dyzeliniu varikliu.


Kaip ir E klasės atveju, taip ir S klasė su šiuo agregatu yra vienas brangus problemų maišas. Paskirstymo grandinių tarnavimo laikas siekia vidutiniškai 250 000 kilometrų, o didžiulis sukimo momentas, tiesiogine žodžio prasme, yra it kilpa automatinėms pavarų dėžėms.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų