Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Subaru“ pristatė elektrinį sportinį bolidą, kuris padės kurti bendro naudojimo keliams skirtus automobilius.
Tokijo automobilių parodoje pirmą kartą pademonstruotas koncepcinis automobilis yra projekto „STI E-RA Challenge Project“, kurį „Subaru“ inicijavo siekdama įgyti patirties ir mokytis naujų technologijų automobilių sporto pasaulyje šiame anglies dioksido neutralizavimo amžiuje, skirtame kovai su visuotiniu atšilimu, dalis.
Gamintojas teigia, jog „STI E-RA“ kūrimo metu įgauta patirtis buvo perkelta į serijinį elektromobilį „Solterra“, mat „
Subaru“ daugelį metų buvo laikoma visų varančiųjų ratų pavaros specialiste.
Ši koncepcija naudoja keturis elektros motorus, po kiekvieną kiekviename rate. Bendra šių elektros motorų galia siekia 1088 arklio galias. Galbūt tai tik sutapimas, tačiau šis parametras yra identiškas „Porsche Mission R“ koncepcijai.
Kiekvieno iš „Yamaha“ tiekiamų didelio sukimo momento variklių galią galima akimirksniu keisti pagal poreikį, naudojant pažangią sukimo momento paskirstymo sistemą.
„Subaru“ pasirinko montuoti po variklį ant kiekvieno rato, kad užtikrintų optimalų galios perdavimą ir geresnę posvyrio kontrolę. Toks sprendimas buvo pasirinktas ir dėl to, jog tokią konfigūraciją leidžia FIA taisyklės, skirtos naujai E-GT lenktynių serijai, kuri startuos 2023 metais.
„Subaru“ tikina, kad dalyvaus automobilių sporto varžybose, siekdama bendro naudojimo keliams skirtų modelių vairavimo patirtį.
2022 metais su „STI E-RA“ važiuos į Niurburgringą, kur bandys įveikti ratą per 6 min. 40 sek.
„Subaru“ pristatė elektrinį sportinį bolidą, kuris padės kurti bendro naudojimo keliams skirtus automobilius.
Tokijo automobilių parodoje pirmą kartą pademonstruotas koncepcinis automobilis yra projekto „STI E-RA Challenge Project“, kurį „Subaru“ inicijavo siekdama įgyti patirties ir mokytis naujų technologijų automobilių sporto pasaulyje šiame anglies dioksido neutralizavimo amžiuje, skirtame kovai su visuotiniu atšilimu, dalis.
Gamintojas teigia, jog „STI E-RA“ kūrimo metu įgauta patirtis buvo perkelta į serijinį elektromobilį „Solterra“, mat „
Subaru“ daugelį metų buvo laikoma visų varančiųjų ratų pavaros specialiste.
Ši koncepcija naudoja keturis elektros motorus, po kiekvieną kiekviename rate. Bendra šių elektros motorų galia siekia 1088 arklio galias. Galbūt tai tik sutapimas, tačiau šis parametras yra identiškas „Porsche Mission R“ koncepcijai.
Kiekvieno iš „Yamaha“ tiekiamų didelio sukimo momento variklių galią galima akimirksniu keisti pagal poreikį, naudojant pažangią sukimo momento paskirstymo sistemą.
„Subaru“ pasirinko montuoti po variklį ant kiekvieno rato, kad užtikrintų optimalų galios perdavimą ir geresnę posvyrio kontrolę. Toks sprendimas buvo pasirinktas ir dėl to, jog tokią konfigūraciją leidžia FIA taisyklės, skirtos naujai E-GT lenktynių serijai, kuri startuos 2023 metais.
„Subaru“ tikina, kad dalyvaus automobilių sporto varžybose, siekdama bendro naudojimo keliams skirtų modelių vairavimo patirtį.
2022 metais su „STI E-RA“ važiuos į Niurburgringą, kur bandys įveikti ratą per 6 min. 40 sek.