Jau netrukus, Tokijo automobilių parodoje, debiutuos ilgai lauktas klasikinės komponuotės automobilis „Subaru BRZ“ ir analogiškas „dvynys“ su „Toyota“ kompanijos ženklu. Būta nemažai spekuliacijų dėl šių automobilių išvaizdos. Tačiau dabar „Subaru“ išviešino jau oficialius vaizdus. Tiesa, juose „BRZ“ dar pristatomas kaip konceptas, tačiau šaltiniai japonų kompanijoje tvirtina, kad serijinis automobilis atrodys lygiai taip pat, nebent nebus sparno ant bagažinės dangčio.
„Subaru BRZ“ galės pasigirti pačiu žemiausiu svorio centru, tarp visų serijinių automobilių. Panašu, tai opozicinių motorų komponavimo specialistų iš „Subaru“ nuopelnas, nes būtent šios kompanijos specialistai kuruoja visą inžinerinę šių automobilių kūrimo dalį.
„Subaru“ išviešino jau oficialius klasikinės komponuotės kupe vaizdus. (nuotr. Gamintojo)
Dviejų litrų darbo tūrio opozicinis „Subaru“ variklis bus aprūpintas „Toyota“ tiesioginio įpurškimo sistema, o variklio bloko galvutes šiam motorui kūrė „Yamaha“. Teigiama, kad „Toyota“ versijoje variklis pasieks 200 a.g., o po „Subaru“ variklio dangčiu – 260 a.g.
Japonai iš „Subaru“ pagrindiniu savo kupe konkurentu laiko „Volkswagen Scirocco“, todėl klasikinės komponuotės „japono“ kaina bus panaši, kaip ir vokiško konkurento.
„Subaru“ išviešino jau oficialius klasikinės komponuotės kupe vaizdus. (nuotr. Gamintojo)