• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Great African Run“ arba – tiesiog „Budapeštas - Bamakas“. Tai daugiau nei dešimt metų organizuojamas ralis, kuris varžybų rengėjų pozicionuojama kaip ženkliai pigesnė alternatyva Dakaro raliui.
Nuo 2005 metų rengiamos varžybos niekuomet nebūdavo skirtos aukščiausio lygio komandoms – atvirkščiai. Šiame maratone kviečiama dalyvauti tuos, kurie turi ribotą biudžetą, standartinį automobilį (taisyklės neleidžia dalyvauti su sportiniu bolidu) ir tiesiog ieško būdų kaip smagiai praleisti laiką.
Šiemet „Budapeštas - Bamakas“ ralio dalyvių sąraše buvo ir vienas išsišokėlis – „Tesla Model X“ visureigis, kurį vairavo du vyrukai iš Kroatijos.
Su elektra varomu automobiliu atvykę automanai kiekvieną dieną aprašydavo savo kelionės įspūdžius, kurie truko net 16 dienų. Per šį laiko tarpą „Tesla Model X“ ekipažas nuriedėjo 8600 kilometrų, ir kaip priklauso – su nuotykiais. Visas ekipažo akimirkas galite pamatyti
čia, o mes – dalinamės pačiomis įdomiausiomis.

„Great African Run“ arba – tiesiog „Budapeštas - Bamakas“. Tai daugiau nei dešimt metų organizuojamas ralis, kuris varžybų rengėjų pozicionuojama kaip ženkliai pigesnė alternatyva Dakaro raliui.
Nuo 2005 metų rengiamos varžybos niekuomet nebūdavo skirtos aukščiausio lygio komandoms – atvirkščiai. Šiame maratone kviečiama dalyvauti tuos, kurie turi ribotą biudžetą, standartinį automobilį (taisyklės neleidžia dalyvauti su sportiniu bolidu) ir tiesiog ieško būdų kaip smagiai praleisti laiką.
Šiemet „Budapeštas - Bamakas“ ralio dalyvių sąraše buvo ir vienas išsišokėlis – „Tesla Model X“ visureigis, kurį vairavo du vyrukai iš Kroatijos.
Su elektra varomu automobiliu atvykę automanai kiekvieną dieną aprašydavo savo kelionės įspūdžius, kurie truko net 16 dienų. Per šį laiko tarpą „Tesla Model X“ ekipažas nuriedėjo 8600 kilometrų, ir kaip priklauso – su nuotykiais. Visas ekipažo akimirkas galite pamatyti
čia, o mes – dalinamės pačiomis įdomiausiomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuotrauka


Leistis į tokią ilgą kelionę su elektromobiliu išdrįstų ne kiekvienas. Net ir Europoje, kurioje įkrovimų stotelių infrastruktūrą nėra iki galo išvystyta, elektra varomų ratuočių savininkai ne visada pasiryžta 2000 ar 3000 kilometrų kelionei, tad dabar pabandykite įsivaizduoti su kokiais sunkumais susidūrė „Tesla Model X“ ekipažas Afrikoje?
Didžiausias elektromobilių trūkumas – nėra tinkamų vietų įkrauti išsikrovusias „Model X“ baterijas. Vis dėlto, kaip matote patys, ekipažo nariai turėjo improvizuoti ir į pagalbą pasitelkti benzininį generatorių.

REKLAMA

Nuotrauka 1


Nuotrauka 2


„Tesla“ ekipažas į Afriką išvažiavo ne viena. Paskui juos važiavo „Dacia Dokker“ furgonas į kurį buvo sukrautos kuro atsargos, atsarginės padangos ir kiti pagalbiniai įrankiai. Kaip matote patys, „Dacia“ furgonui ši kelionė taip pat bus įsimintina.

Nuotrauka 3


Nuotrauka 4


Būnant Afrikoje – reikia naudotis vietine infrastruktūra. Ekipažo nariai sustoję kuriame nors miestelyje, iškart pasinaudodavo afrikietiškomis „įkrovimo stotelėmis“.

REKLAMA
REKLAMA

Nuotrauka 5


Ekipažo nariai, jog iš pradžių nesitikėjo Afrikoje rasti bent vienos normalios įkrovimo stotelės, kurioje būtų galima greitai ir efektyviai pavalgydinti „Tesla Model X“. Vis dėlto, kaip matote patys – amerikietiškoji „Tesla“ siurbia elektrą iš modernios stotelės.
Ši stotelė buvo pastatyta Maroko „Tesla“ automobilių klubo narių iniciatyva.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuotrauka 6


Nesvarbu kurioje šalyje būtumėte, elektra varomas „Tesla“ visureigis visuomet sulauks aplinkinių dėmesio.

Nuotrauka 7


Ekipažo nariai teigia, jog į kelionę pasiimtas generatorius išgelbėjo ne tik jų kelionę, bet ir „Budapeštas - Bamakas“ finišo šventę. „Model X“ ekipažo nariai turėjo savąjį generatorių paskolinti organizatoriams.

Nuotrauka 8


 
 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų