Leistis į tokią ilgą kelionę su elektromobiliu išdrįstų ne kiekvienas. Net ir Europoje, kurioje įkrovimų stotelių infrastruktūrą nėra iki galo išvystyta, elektra varomų ratuočių savininkai ne visada pasiryžta 2000 ar 3000 kilometrų kelionei, tad dabar pabandykite įsivaizduoti su kokiais sunkumais susidūrė „Tesla Model X“ ekipažas Afrikoje?
Didžiausias elektromobilių trūkumas – nėra tinkamų vietų įkrauti išsikrovusias „Model X“ baterijas. Vis dėlto, kaip matote patys, ekipažo nariai turėjo improvizuoti ir į pagalbą pasitelkti benzininį generatorių.
„Tesla“ ekipažas į Afriką išvažiavo ne viena. Paskui juos važiavo „Dacia Dokker“ furgonas į kurį buvo sukrautos kuro atsargos, atsarginės padangos ir kiti pagalbiniai įrankiai. Kaip matote patys, „Dacia“ furgonui ši kelionė taip pat bus įsimintina.
Būnant Afrikoje – reikia naudotis vietine infrastruktūra. Ekipažo nariai sustoję kuriame nors miestelyje, iškart pasinaudodavo afrikietiškomis „įkrovimo stotelėmis“.
Ekipažo nariai, jog iš pradžių nesitikėjo Afrikoje rasti bent vienos normalios įkrovimo stotelės, kurioje būtų galima greitai ir efektyviai pavalgydinti „Tesla Model X“. Vis dėlto, kaip matote patys – amerikietiškoji „Tesla“ siurbia elektrą iš modernios stotelės.
Ši stotelė buvo pastatyta Maroko „Tesla“ automobilių klubo narių iniciatyva.
Nesvarbu kurioje šalyje būtumėte, elektra varomas „Tesla“ visureigis visuomet sulauks aplinkinių dėmesio.
Ekipažo nariai teigia, jog į kelionę pasiimtas generatorius išgelbėjo ne tik jų kelionę, bet ir „Budapeštas - Bamakas“ finišo šventę. „Model X“ ekipažo nariai turėjo savąjį generatorių paskolinti organizatoriams.