Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiuo metu Mazda kompanija po truputį stabdo RX-8 modelio gamybą. Tačiau sunkiausia mums pamiršti bus jo pirmtaką RX-7. Nusipirkdama teises montuoti Wankel rotorinius motorus Mazda kompanija velniškai rizikavo. Nuo 1967 metų, kas metus pasirodydavo bent vienas modelis varomas būtent šiuo varikliu. Labai gaila, bet dabartinis rotorinio variklio savininkas neberiedės nuo konvejerio.
Lyg šio RX-8 modelio gamybos nutraukimo būtų per mažai, vienas 1993 metų Mazda RX-7 savininkas nusprendė „pabombinti“ savo transporto priemonę. Jis manė, kad puikiai viską išmano ir žino. Išardė variklį ir prigrūdo krūvas naujų „aftermarket“ dalių bei komponentų. Su vieno „turbocharger“ pagalba šis automobilis pasiekė 505ag.
Taip pat smarkiai patobulinęs ir išvaizdą, savininkas nusprendė padaryti fotosesiją. Dažniausiai tai smagus laiko praleidimo būdas. Pademonstruoji automobilį, pakaitini padangas... bet nutiko keistas dalykas. Atliekant „burnout“ dūmai pradėjo rūkti ne vien iš padangų. Tikraja šio žodžio prasme, variklis užsidegė! Visų pirma - gaila šio vyruko, kuris į šį automobilį sudėjo daug darbo ir širdies, visų antra – devynis kartus pamatuokite, o dešimtą pjaukite, kitais žodžiais tariant – visuomet žinokite ir išsiaiškinkite ką darote, prieš to imdamiesi :)
Šaltinis stancenation.com
Šiuo metu Mazda kompanija po truputį stabdo RX-8 modelio gamybą. Tačiau sunkiausia mums pamiršti bus jo pirmtaką RX-7. Nusipirkdama teises montuoti Wankel rotorinius motorus Mazda kompanija velniškai rizikavo. Nuo 1967 metų, kas metus pasirodydavo bent vienas modelis varomas būtent šiuo varikliu. Labai gaila, bet dabartinis rotorinio variklio savininkas neberiedės nuo konvejerio.
Lyg šio RX-8 modelio gamybos nutraukimo būtų per mažai, vienas 1993 metų Mazda RX-7 savininkas nusprendė „pabombinti“ savo transporto priemonę. Jis manė, kad puikiai viską išmano ir žino. Išardė variklį ir prigrūdo krūvas naujų „aftermarket“ dalių bei komponentų. Su vieno „turbocharger“ pagalba šis automobilis pasiekė 505ag.
Taip pat smarkiai patobulinęs ir išvaizdą, savininkas nusprendė padaryti fotosesiją. Dažniausiai tai smagus laiko praleidimo būdas. Pademonstruoji automobilį, pakaitini padangas... bet nutiko keistas dalykas. Atliekant „burnout“ dūmai pradėjo rūkti ne vien iš padangų. Tikraja šio žodžio prasme, variklis užsidegė! Visų pirma - gaila šio vyruko, kuris į šį automobilį sudėjo daug darbo ir širdies, visų antra – devynis kartus pamatuokite, o dešimtą pjaukite, kitais žodžiais tariant – visuomet žinokite ir išsiaiškinkite ką darote, prieš to imdamiesi :)
Šaltinis stancenation.com