Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Praėjusią savaitę, sportiškų automobilių gamintojas Porsche, pademonstravo
dar niekur nematytą 911 prototipą, kurio galinius ratus suko aštuonių cilindrų motoras.
Šiandien VAG koncernui priklausantis gamintojas paviešino naują vaizdo reportažą, kuriame demonstruojamas pirmasis Boxster prototipas, kuris kaip matote patys, buvo aprengtas 911 Targa rūbais.
Pasak kompanijos muziejaus vadovo Dieter'io Landenberger'io, pradėjus kurti Porsche kabrioletą su viduryje sumontuotu varikliu, kompanijos vadovai nenorėjo, kad kas nors apie tai žinotų. Nei konkurentai, nei kolegos VAG koncerne, todėl buvo nuspręsta naujo automobilio prototipą aprengti 911 Targa Turbo rūbais.
Nors iš pirmo žvilgsnio automobilis ir atrodo kaip 911 Targa, tačiau yra keletas skirtumų. Pavyzdžiui, galinis spoileris arba užtamsintas galinis langas, kuris neleido pamatyti viduryje sumontuoto variklio.
O galbūt Porsche 911 turėjo atsisakyti gale sumontuoto variklio ir pasinaudoti „mid-engine- komponuote?
Praėjusią savaitę, sportiškų automobilių gamintojas Porsche, pademonstravo
dar niekur nematytą 911 prototipą, kurio galinius ratus suko aštuonių cilindrų motoras.
Šiandien VAG koncernui priklausantis gamintojas paviešino naują vaizdo reportažą, kuriame demonstruojamas pirmasis Boxster prototipas, kuris kaip matote patys, buvo aprengtas 911 Targa rūbais.
Pasak kompanijos muziejaus vadovo Dieter'io Landenberger'io, pradėjus kurti Porsche kabrioletą su viduryje sumontuotu varikliu, kompanijos vadovai nenorėjo, kad kas nors apie tai žinotų. Nei konkurentai, nei kolegos VAG koncerne, todėl buvo nuspręsta naujo automobilio prototipą aprengti 911 Targa Turbo rūbais.
Nors iš pirmo žvilgsnio automobilis ir atrodo kaip 911 Targa, tačiau yra keletas skirtumų. Pavyzdžiui, galinis spoileris arba užtamsintas galinis langas, kuris neleido pamatyti viduryje sumontuoto variklio.
O galbūt Porsche 911 turėjo atsisakyti gale sumontuoto variklio ir pasinaudoti „mid-engine- komponuote?