Gamintojo teigimu, tvarumas ir sportiškumas nėra nesuderinami – jie tobulai papildo vienas kitą. GTX ženklu bus žymimi sportiški ID. elektromobilių linijos flagmanai.
Išmani jėgainės valdymo sistema sukurs galimybę mėgautis maksimaliu efektyvumu ir sportiško veržlumo. „ID.4 GTX“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,2 sekundės ir pasiekia maksimalų 180 km/val. greitį.
Kaip ir GTI ženkliukas, GTX vardas taip pat bus naudojamas paženklinti sportiškiausius „Volkswagen“ markės modelius, tačiau naujos šeimos plėtrą gamintojas nusprendė pradėti nuo šeimyniško „ID.4“.
„Volkswagen“ siekdama pažaboti gana didelį automobilio svorį (daugiau nei 2000 kilogramų), sportiško SUV pirkėjai galės užsisakyti „Sport Pack“ vadinamą paketą, kurio dėka automobilio pakaba taps 15 mm žemesnė bei automobilį aprūpins „progresyvia vairo kolonėle“, kuri padidins reakcijos į pasukimus greitį.
Dinamiškiausias „ID“ šeimos modelis bus aprengtas 235 mm pločio padangomis priekyje ir 255 mm pločio padangomis gale. Stabdžių sistemą sudarys 358 mm skersmens priekiniai diskai bei būgnai (aha, perskaitėte teisingai) gale. Nors šis sprendimas atrodo mažų mažiausiai keistai, tačiau elektros motorų ir priekinių diskinių stabdžių tandemas gali sukurti stabdymo jėgą, kuri net ir kritinėje situacijoje neleis suabejoti „ID.4 GTX“ galimybėmis.
„Volkswagen“ dar tik ruošiasi patvirtinti būsimo modelio kainą, tačiau Vokietijos rinkoje „ID.4 GTX“ bus galima įsigyti už maždaug 50 000 eurų.