Šalia efektingų Ženevos automobilių parodos premjerų buvo gana nemažai daug kukliau atrodančių įdomybių. Vienas iš tokių debiutų – taupumą ir sportišką charakterį suderinti bandanti „Volkswagen Polo“ versija „BlueGT“.
Šį automobilį Volfsburgo strategai palaimino tam, kad užpildytų nišą tarp modelių „Polo 1.2 TSI“ ir „GTI“. Sportininkas-vegetaras „BlueGT“ aprūpintas 1,4 litro darbo tūrio turbininiu keturių cilindrų varikliu, kurio galia siekia 140 a.g. Jam dirbant be didesnės apkrovos automatiškai atjungiamas kuro tiekimas pusei cilindrų. Šio motoro sukimo momentas ratams perduodamas per šešių pavarų mechaninę, arba, septynių pavarų „DSG“ tipo dėžę.
„Volkswagen Polo BlueGT“. (nuotr. Gamintojo)
Iki šimto kilometrų per valandą toks ekonominis „GTI“ įsibėgėja per 7,9 sek., o maksimalus „BlueGT“ greitis siekia 210 kilometrų per valandą. Na o svarbiausia, kad vidutinės „DSG“ transmisija aprūpinto automobilio kuro sąnaudos siekia tik 4,5 litro šimtui kilometrų kelio. Kaip automobiliui su sportiškomis ambicijomis – labai solidu. Manoma, kad pardavėjų salonuose toks automobilis pasirodys jau šių metų pabaigoje.
„Volkswagen Polo BlueGT“. (nuotr. Gamintojo)