Pasak mados namų dizainerės Kristinos Kalinauskaitės, šįkart jos kūryba nuteikia smagiems įvaizdžio eksperimentams. Atsinaujinusios mados linijos šūkis kviečia: „Let’s play“ (angl. „pažaiskim“).
„Kvietimas pažaisti apima labai daug − tiek raginimą išradingiau pažiūrėti į kasdienes situacijas, tiek drąsą „pasimatuoti“ skirtingus vaidmenis ir ironišką žvilgsnį į moters gyvenimą lydinčius stereotipus. Naujausi modeliai iliustruoja keletą standartinių tipažų: sentimentalią princesę, griežtą karjeristę ir išorinio grožio puoselėtoją.
Tačiau šiuos tipažus perteikiantys drabužiai ne apriboja, o priešingai – nuteikia išdykavimui. Juk, pavyzdžiui, užrašas ant suknelės gali skelbti „Tai mano kostiumėlis“, tačiau ją vilkėdama galite susikurti ne dalykinį, o laisvalaikio įvaizdį“, – teigia dizainerė K. Kalinauskaitė.
Tarp merginoms ir moterims skirtų naujienų – tiek aplikacijomis ir linksmais užrašais dekoruoti drabužiai bei aksesuarai, tiek baziniai modeliai. Mėgstančioms atkreipti dėmesį – suknelės su pikantiškomis nuogo kūno stilizacijomis, įvairius drabužius imituojantys piešiniai ant džemperių ar Rusijos pankroko grupę „Pussy Riot“ primenančios kepurės. Kai kurie modeliai primins daugelio vaikystėje mėgtą žaidimą.
„Būdama maža labai mėgau žaisti su popierinėmis lėlėmis ir turėjau kalnus sąsiuvinių su joms kurtais rūbais. Nusprendžiau panaudoti šį iškarpymo ir užlankstymo motyvą, siedama jį su socialinių vaidmenų tema“, – sako dizainerė K. Kalinauskaitė.
„Kristi Andress“ mados namus 2006 m. įkūrė dizaineriai Kristina Kalinauskaitė ir Andrius Sergejenko. „Kristi Andress“ ženklu pažymėti drabužiai ir aksesuarai pristatomi Lietuvos, Jungtinės Karalystės, Čekijos, Olandijos ir Kinijos mados renginiuose.