Elitinis prekybos atstovų klubas
„Renault“ Baltijos šalių padalinio direktorius Marcinas Kurkiewiczius komentuodamas Lietuvos „Renault“ atstovybei skirtą apdovanojimą neslėpė džiaugsmo ir sveikino „Sostena“ grupės prezidentą bei darbuotojus pasiekus puikių rezultatų ir patekus į elitinį pasaulio prekybos atstovų klubą.
„Pagal pardavimo rodiklius, praėjusieji metai Lietuvoje buvo rekordiniai ir mes visi kartu planuojame tęsti tokį augimą. Tam turime visas reikalingiausias priemones, t. y. naujausių produktų liniją visuose segmentuose – nuo mažylių „Twingo“ ir „Clio“ iki modernios atnaujintos „Megane“ modelių šeimos bei naujųjų „Scenic“, o kur dar Lietuvoje tokie populiarūs miesto visureigiai „Captur“ ir „Kadjar“ bei netrukus pasirodysiantis „Koleos“ ar verslui tinkami „Talisman“ bei „Espace“. Esu įsitikinęs, kad išskirtinio dizaino inovatyvių produktų, viliojančių pasiūlymų ir bendradarbiavimo su profesionaliais prekybos atstovais kaip „Sostena“ visuma padės mums įtikinti naujus klientus bei pasiekti dar rekordiškesnių rezultatų 2017-aisiais“, – šviesia ateitimi neabejoja M. Kurkiewiczius.
Sustoti nežada
Populiariausi lengvieji „Renault“ automobiliai 2016-aisiais buvo „Clio“ (215 vnt.) ir „Captur“ (85 vnt.). Tarp komercinių automobilių užtikrintai pirmavo ilgamečiai šio segmento lyderiai ir populiariausi modeliai savo klasėse „Trafic“ ir „Master“ – jų buvo parduota atitinkamai 224 ir 157 vienetai.
Iš viso 2016-aisiais Lietuvoje buvo parduoti 1 333 nauji „Renault“ automobiliai – net 38 proc. daugiau nei 2015 metais ir tai šiai markei leido užtikrintai įsitvirtinti ketvirtoje populiariausių automobilių Lietuvoje pozicijoje.
„Pernai Vilniuje atvėrusi moderniai įrengto „Volvo“ salono duris bei atnaujinusi „Renault“ saloną pagal inovatyvius standartus, įmonė ir toliau tęs veiklos transformaciją, siūlydama dar daugiau naujovių ir paslaugų savo klientams bei toliau investuos į plėtrą – šiemet Klaipėdoje bus atnaujintas „Sostena“ automobilių centras, kuriame bus įdiegti nauji standartai ir teikiamos pasaulinio lygio paslaugos“, – sakė D. Karčiauskas.
Prognozuojama, kad 2017-aisiais didelio susidomėjimo sulauks ir naujausi „Renault“ modeliai – naujos kartos vidutinio dydžio SUV „Koleos“, stilingas pikapas „Alaskan“ ir atnaujintas populiarusis „Captur“.
Šiemet 25 metų veiklos jubiliejų švenčianti „Sostena“ grupė, Lietuvoje prekiaujanti „Volvo“, „Renault“ ir „Dacia“ prekės ženklų automobiliais bei praeitus metus užbaigusi rekordiniu, daugiau nei 30 proc. išaugusiu pardavimu, aplenkė kaimynes Baltijos šalis ir pelnė „Geriausio 2016 metų „Renault“ atstovo“ apdovanojimą.
Net 2 500 „Renault“ atstovų ir jų prekybos salonų visame pasaulyje buvo vertinami pagal tokius kriterijus: naujų transporto priemonių, atsarginių dalių bei priedų pardavimas ir aptarnavimo bei papildomos garantijos sutarčių sudarymas bei automobilių pardavimo ir serviso aptarnavimo kokybė pagal atliktų apklausų duomenis.
Susumavus galutinius rezultatus paaiškėjo, kad geriausius rezultatus iš Baltijos šalių 2016-aisiais pasiekė ir tarp 106 nugalėjusiųjų tarptautiniu lygiu pateko UAB „Sostena“, šio prekės ženklo automobiliais prekiaujanti savo prekybos salonuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje.
Rekordinis komercinis segmentas
„Džiaugiamės ne tik įmonės pasiektais itin aukštais pardavimo rezultatais, bet ir tuo, kad „Renault“ automobilių paklausa Lietuvoje kasmet vis didėja, t. y. sparčiai daugėja nuolatinių, paslaugomis ir aptarnavimu patenkintų klientų“, – puikiu veiklos įvertinimu džiaugiasi „Sostena“ grupės prezidentas Donetas Karčiauskas.
Pernai „Sostena“ pardavė 1 048 naujus lengvuosius „Renault“ automobilius – palyginti su 2015 metais, kai buvo parduotas 741 automobilis, tai yra net 41,4 procentais daugiau. 417 šių mašinų buvo lengvieji komerciniai automobiliai – jų pardavimas išaugo 16,8 proc. (2015 metais buvo parduoti 357 komerciniai automobiliai). Tyrimų bendrovės „DataCenter“ duomenimis, komercinių automobilių segmente Lietuvoje 2016 metais „Renault“ užėmė lyderio pozicijas ir gerokai aplenkė konkurentus.
Patenkinti klientai
Laimingi klientai – tai prioritetas, kuriam „Renault“ visada skiria didžiulį dėmesį tiek pardavimo, tiek ir aptarnavimo pardavus laikotarpiu. Gerai įvertinusi savo klientų įvairovę ir laikui bėgant kintančius jų lūkesčius, bendrovė visada imasi reikiamų veiksmų užtikrinti, kad kaskart, kai tik klientams tenka susidurti su „Renault“ prekės ženklu ir spręsti klausimus ryšių su klientais taškuose (pavyzdžiui, ką tik atnaujintoje interneto svetainėje www.sostena.lt/renault, prekybos atstovų tinkle, kt.), jie visada liktų patenkinti.
„Visada stengiamės, kad klientai būtų patenkinti ne tik įsigytomis prekėmis ar suteiktomis paslaugomis, bet pirmiausia bendradarbiaudami su mumis jaustųsi jaukiai ir patogiai,“ – daugybę metų nekintančius tikslus vardija bendrovės „Sostena“ „Renault“ vykdomasis direktorius Egidijus Gončarovas. – Mums itin svarbu klientą aptarnauti taip, kad jis norėtų grįžti ir savaime užsimegztų ilgalaikis bendradarbiavimas. Tad „Geriausio metų „Renault“ atstovo Baltijos šalyse“ apdovanojimas – puikus įvertinimas, kad viską darome tinkamai.“
Šiemet 25 metų veiklos jubiliejų švenčianti „Sostena“ grupė, Lietuvoje prekiaujanti „Volvo“, „Renault“ ir „Dacia“ prekės ženklų automobiliais bei praeitus metus užbaigusi rekordiniu, daugiau nei 30 proc. išaugusiu pardavimu, aplenkė kaimynes Baltijos šalis ir pelnė „Geriausio 2016 metų „Renault“ atstovo“ apdovanojimą.
Net 2 500 „Renault“ atstovų ir jų prekybos salonų visame pasaulyje buvo vertinami pagal tokius kriterijus: naujų transporto priemonių, atsarginių dalių bei priedų pardavimas ir aptarnavimo bei papildomos garantijos sutarčių sudarymas bei automobilių pardavimo ir serviso aptarnavimo kokybė pagal atliktų apklausų duomenis.
Susumavus galutinius rezultatus paaiškėjo, kad geriausius rezultatus iš Baltijos šalių 2016-aisiais pasiekė ir tarp 106 nugalėjusiųjų tarptautiniu lygiu pateko UAB „Sostena“, šio prekės ženklo automobiliais prekiaujanti savo prekybos salonuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje.
Rekordinis komercinis segmentas
„Džiaugiamės ne tik įmonės pasiektais itin aukštais pardavimo rezultatais, bet ir tuo, kad „Renault“ automobilių paklausa Lietuvoje kasmet vis didėja, t. y. sparčiai daugėja nuolatinių, paslaugomis ir aptarnavimu patenkintų klientų“, – puikiu veiklos įvertinimu džiaugiasi „Sostena“ grupės prezidentas Donetas Karčiauskas.
Pernai „Sostena“ pardavė 1 048 naujus lengvuosius „Renault“ automobilius – palyginti su 2015 metais, kai buvo parduotas 741 automobilis, tai yra net 41,4 procentais daugiau. 417 šių mašinų buvo lengvieji komerciniai automobiliai – jų pardavimas išaugo 16,8 proc. (2015 metais buvo parduoti 357 komerciniai automobiliai). Tyrimų bendrovės „DataCenter“ duomenimis, komercinių automobilių segmente Lietuvoje 2016 metais „Renault“ užėmė lyderio pozicijas ir gerokai aplenkė konkurentus.
Patenkinti klientai
Laimingi klientai – tai prioritetas, kuriam „Renault“ visada skiria didžiulį dėmesį tiek pardavimo, tiek ir aptarnavimo pardavus laikotarpiu. Gerai įvertinusi savo klientų įvairovę ir laikui bėgant kintančius jų lūkesčius, bendrovė visada imasi reikiamų veiksmų užtikrinti, kad kaskart, kai tik klientams tenka susidurti su „Renault“ prekės ženklu ir spręsti klausimus ryšių su klientais taškuose (pavyzdžiui, ką tik atnaujintoje interneto svetainėje www.sostena.lt/renault, prekybos atstovų tinkle, kt.), jie visada liktų patenkinti.
„Visada stengiamės, kad klientai būtų patenkinti ne tik įsigytomis prekėmis ar suteiktomis paslaugomis, bet pirmiausia bendradarbiaudami su mumis jaustųsi jaukiai ir patogiai,“ – daugybę metų nekintančius tikslus vardija bendrovės „Sostena“ „Renault“ vykdomasis direktorius Egidijus Gončarovas. – Mums itin svarbu klientą aptarnauti taip, kad jis norėtų grįžti ir savaime užsimegztų ilgalaikis bendradarbiavimas. Tad „Geriausio metų „Renault“ atstovo Baltijos šalyse“ apdovanojimas – puikus įvertinimas, kad viską darome tinkamai.“