Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kaip įsivaizduojate gyvenimą, kuriame niekas nieko naujo nebandytų, kuriame visi rengtųsi vienodai, kambarius tapetuoti tais pačiais tapetais ir visi būtų su ta pačia mobiliojo telefono skambučio melodija? Gal ir būtų paprasčiau, bet ar būtų įdomu?
Lygiai tokios pačios taisyklės galioja ir mašinų pasaulyje. Jeigu niekas nerizikuotų modifikuoti savo mašinų, jeigu niekas neeksperimentuotų su dažais, bamperiais, ratlankiais, važiuoklėm ir visu kitu? Visos mašinos atrodytu taip, kaip išriedėjo iš gamyklos. Ir visos atrodytų vienodai.
Bet pasaulyje nėra taip, kaip katik pavaizdavau. Pasaulyje yra tokių, kurie nebijo bandyti, kurti, statyti ir ieškoti. Ir vienas tokių veikėjų yra Jason Hoang su savo 2011-ų gimimo Subaru WRX STI sedanu. Jason'as, ankščiau turėjęs 8 kartos Honda Civic sumanė žygiuoti tolyn ir dabar žaidžia su Subaru, pasitelkdamas "aftermarket" dalis. Pirmiausią, ką jis padarė, tai mašiną paguldė arčiau žemės. Šiai misijai puikiai pasitarnavo Racing BR "coil'ai". Apavui pasirinko Volk TE-37s ratų rinkinį. Juos spalva priderino prie kėbulo.
Kai jau atrodė kaip ir gana, Jason'as sugalvojo, kad dar reikėtų šio to. Galingesnio. Taip mašinoje atsirado "tiuninginis" titaninis išmetimas, HKS SSQV4 "bov'as" ir dar keli patobulinimai, leidžiantys "subarikui" lengviau kvėpuoti.
Kai STI skleidė kur kas galingesnį garsą, pritrūko dar kažko išorėje. Šį trūkumą panaikino Volte Type 5 GT anglies pluošto spoileris, priekinis bamperis bei šoniniai slenksčiai.
Ir štai rezultatas. Kaip pats Jason'as sako "Viskas, ką turi daryti - bandyti". Jei turi viziją, svajonę, siekį. Turi bandyti. Kaip matome, tokie bandymai dažnai puošia gatves :)
Kaip įsivaizduojate gyvenimą, kuriame niekas nieko naujo nebandytų, kuriame visi rengtųsi vienodai, kambarius tapetuoti tais pačiais tapetais ir visi būtų su ta pačia mobiliojo telefono skambučio melodija? Gal ir būtų paprasčiau, bet ar būtų įdomu?
Lygiai tokios pačios taisyklės galioja ir mašinų pasaulyje. Jeigu niekas nerizikuotų modifikuoti savo mašinų, jeigu niekas neeksperimentuotų su dažais, bamperiais, ratlankiais, važiuoklėm ir visu kitu? Visos mašinos atrodytu taip, kaip išriedėjo iš gamyklos. Ir visos atrodytų vienodai.
Bet pasaulyje nėra taip, kaip katik pavaizdavau. Pasaulyje yra tokių, kurie nebijo bandyti, kurti, statyti ir ieškoti. Ir vienas tokių veikėjų yra Jason Hoang su savo 2011-ų gimimo Subaru WRX STI sedanu. Jason'as, ankščiau turėjęs 8 kartos Honda Civic sumanė žygiuoti tolyn ir dabar žaidžia su Subaru, pasitelkdamas "aftermarket" dalis. Pirmiausią, ką jis padarė, tai mašiną paguldė arčiau žemės. Šiai misijai puikiai pasitarnavo Racing BR "coil'ai". Apavui pasirinko Volk TE-37s ratų rinkinį. Juos spalva priderino prie kėbulo.
Kai jau atrodė kaip ir gana, Jason'as sugalvojo, kad dar reikėtų šio to. Galingesnio. Taip mašinoje atsirado "tiuninginis" titaninis išmetimas, HKS SSQV4 "bov'as" ir dar keli patobulinimai, leidžiantys "subarikui" lengviau kvėpuoti.
Kai STI skleidė kur kas galingesnį garsą, pritrūko dar kažko išorėje. Šį trūkumą panaikino Volte Type 5 GT anglies pluošto spoileris, priekinis bamperis bei šoniniai slenksčiai.
Ir štai rezultatas. Kaip pats Jason'as sako "Viskas, ką turi daryti - bandyti". Jei turi viziją, svajonę, siekį. Turi bandyti. Kaip matome, tokie bandymai dažnai puošia gatves :)