Balsas.lt redakcija gavo skaitytojos laišką, kuriame ji pasakojo savo labai nemalonią penktadienio istoriją.
„Penktadienio naktį susidūriau su bjauria situacija. Mano sesuo, dar visai jauna mergina, apie 1 valandą nakties vykdama iš darbo niekaip negalėjo išsikviesti taksi. Tokiu laiku sąskaita netruko pasibaigti, nuėjo pora stotelių. Paskambinusi man paprašė, kad iškviesčiau taksi“, - situaciją nupasakojo skaitytoja.
„Skambinau net kelioms taksi kompanijoms – tokiu metu labai didelis užimtumas. Vienu numeriu pagaliau atsiliepė operatorė – tai buvo numeris 2400500 (taksi “Sidabrinis ratas”). Pasisveikinusi paprašiau atsiųsti mašiną į tikslią stotelę – ne kažkokiame užkaboryje, o Ukmergės plente. Iškart nurodžiau kurioje gatvės pusėje, iš kur į kur važiuojant ir, žinoma, stotelės pavadinimą. Sulaukiau poros sekundžių tylos ir tada pareiškimo: "Klausykit, juk ne iš stotelės skambinat", – nuskambėjo ragelyje. Kadangi taksi reikėjo skubiai ir meluoti vis vien neketinau, tai ir pasakiau, jog kviečiu tokioje ir tokioje situacijoje atsidūrusiam žmogui. Tada pasipylė toks žodžių srautas iš operatorės, kad pasigailėjau pasakiusi tiesą… Buvau apšaukta melage ir kad tai melagingas skambutis, kai niekas stotelėje tokiais atvejais nelaukia”, - pasibaisėjusi dėstė vilnietė.
“Pasibaigus operatorės tiradai sugebėjau pasakyti tik tiek, kad labai gaila, jog žmogus negali gauti pagalbos tokiu atveju net už pinigus. Net tuo atveju, jei tai jų tiesiogiai teikiama paslauga. Tikiuosi, kad operatorė pati susidurs su panašia situacija ir tada išmokusi pamoką, klientų pagal savo išankstines nuostatas neatmetinės”, - baigė istoriją moteris.