(nuotr. Emilija Paliulyte)
Čempionate dalyvaujantis Aurimas „Odi“ Bakchis, šią lenktynių trasą pažįsta puikiai. Ji – valanda kelio nuo lietuvio namų. Trasos apylinkėse jis ne tik gyvena, bet ir kuruoja „Feal Suspension“ bendrovės veiklą, kuriai taip pat yra aktualios drifto tendencijos.
Darbo valandomis Aurimas triūsia prie įrankių stalo surinkinėdamas nestandartinius amortizatorius, kurie skirti įvairaus tipo automobiliams. Viskas atliekama tame pačiame pastate – testavimai, surinkimas ir išsiuntimas klientams. Darbo valandoms pasibaigus, jis keliauja į šalimais esantį pastatą, kuriame jis įsirengęs garažą. Būtent čia prabėga ilgiausi Aurimo vakarai.
(nuotr. Emilija Paliulyte)
Tarp šio pastato sienų slepiasi net trys bolidai. Dabartinė Aurimo varžybų mašina – „Nissan „S14.5“, treniruočių automobilis – „Nissan S13“ ir visiškai naujas bei publikai dar nepristatytas – dar vienas „Nissan S15“. Kol pastarasis dar ruošiasi išvažiuoti iš garažo, apie naująjį „Nissan“ bolidą išgirsite netolimoje ateityje, tad dabar grįžkime prie paskutinio etapo apibendrinimo.
Prieš prasidedant paskutiniam etapui, net keturi „Formula Drift“ lyderiai turėjo realius šansus laimėti čempiono vardą. Kiekvienas scenarijus buvo skirtingas ir sunkiai tikėtinas, bet niekada negali žinot. Vis dėlto, pasibaigus varžyboms, „Odis“ sakė, kad pradėti varžybas žinant, jog jų baigtis gali atnešti čempiono vardą, yra labai geras jausmas. Aurimas norėdamas pasiekti šį tikslą, iš pradžių jis turėjo galutinė kvalifikacijos rezultatų lentelėje atsidurti tarp 4-8 vietų, laimėti varžybas bei atsikratyti pagrindinių oponentų dar TOP32 porinių važiavimų kovose.
(nuotr. Emilija Paliulyte)
Kvalifikacija, dažniausiai, yra viena iš lengvesnių varžybų dalių. Tai – trasos išpildymas pagal teisėjų nustatytus reikalavimus. Kvalifikacijos metu viskas priklauso nuo vairuotojo ir jo technikos. Būtent pastaroji dažnai pilotus ir paveda.
Varžybų metu, treniruočių metu, labai stabiliai ir daugybę potencialo demonstravę pilotai nesugeba kvalifikuotis reikiamoje pozicijos ir netgi atvykti į kvalifikaciją. Žinoma, Aurimo atveju, nieko panašaus nenutiko.
Treniruočių metu puikiai tarnavęs bolidas, ne ką prasčiau pasirodė ir kvalifikacijoje. Aurimas kvalifikacijoje užėmė 8-ą vietą. Tiesa, pasibaigus kvalifikacinei varžybų dienai, Aurimo komanda suskubo į rankas imti įrankius ir skirti laisvą laiką bolidui. Kiek vėliau Aurimas prasitarė, jog išlindo keli bjaurūs „gremlinai“, kurie nebūtų leidę sėkmingai dalyvauti ateinančios dienos porinių važiavimų kovose. Vien dėl to, Aurimas kartu su mechanikų komanda dirbo prie automobilio iki pat 3 ryto ir pagrindinę varžybų dieną atrodė tikrai pavargęs.
(nuotr. Emilija Paliulyte)
Panašu, kad nuovargis vos nepakišo Aurimui kojos pirmoje TOP 32 kovoje su Jeffas Jones. Beveik nepriekaištingai suvažiavęs pirmąją kovos dalį kaip vedantysis vairuotojas, susikeitus vietomism Aurimas padarė ne vieną grubią klaidą, dėl to teisėjai skyrė pilotams pakartotiną kovą. Tačiau aršiai kovoti čia neprireikė, pirmoje važiavimų pusėje Odžio priešininkas neapskaičiavo savo galimybių ir patyrė avariją. Tokiu atveju vairuotojai gali prašyti 5 minučių automobiliui susitvarkyti, tačiau to nepakako ir pergalė atiteko lietuviui. Teisėjų sprendimas pakartoti dvikovą Aurimui buvo kaip šaltas dušas, kuris nuovargį išvaikė į šalis ir leido pilnai susikaupti būsimiems susitikimams su oponentais.
TOP 16 etape Aurimas susitiko su Kazuya Taguchi – iš Japonijos kilusiu lenktynininku. Lietuvis šiame porinių važiavimų etape nepriekaištingai atliko savo užduotį, tiek vedančiojo, tiek besivejančio pozicijose ir teisėjų sprendimu vienbalsiai nugalėjo savo priešininką.
(nuotr. Emilija Paliulyte)
Sekančiame etape – TOP 8, Aurimo jau laukė komandos draugas – Daijiro Yoshihara. Tai – dar vienas sportininkas kilęs iš Japonijos, savo sąskaitoje jau turintis „Formula Drift“ čempiono vardą, kurį iškovojo dar 2011 metais.
Šis sportininkas garsus ne tik savo pasiekimais sporte, tačiau ir pastangomis paremti Japoniją po 2011 metais ištikusios katastrofos. Jis su savimi visada turi aukų dėžutę, į kurią jo fanai gali paaukoti prisidėdami prie šios geros misijos. Altruistinis Dai elgesys tikrai neatsispindi sporte – jis aršus oponentas, todėl TOP 8 kova Aurimui buvo viena iš rimtesnių. Nepaisant visų japono pastangų, Odis įrodė savo pranašumą ir išplėšė dar vieną pergalę į savo sąskaitą.
(nuotr. Emilija Paliulyte)
Po laimėjimo prieš Daijiro ,lietuvis įkėlė koją į TOP 4. Čia jis susitiko su amerikiečiu Michael Essa. Verta paminėti, kad Essa taip pat turi iškovojęs „Formula Drift” čempiono vardą iš 2013 metais.
Po pirmos kovos pusės atrodė, kad viskas ką Aurimui tereikia padaryti – tai tvarkingai išpildyti trasą. Tačiau antroje dalyje, jau nuo pat starto linijos neteisingą trajektoriją pasirinkęs pilotas .viduryje trasos patyrė lengvą kontaktą su siena ir buvo priverstas savo pasirodymą šį savaitgalį baigti.
(nuotr. Emilija Paliulyte)
Pakalbinus Aurimą jau aprimus šurmuliui po visų kovų, jis sakė, kad jaučiasi labai gerai. Aurimas džiaugiasi turėjęs sėkmingą sezoną, su labai stipria jo pradžia ir dvejomis pergalėmis.
Privalu paminėti kad šį sezoną Aurimas pabaigė būdamas trečioje vietoje, bendroje „Formula Drift” įskaitoje – tai jau antras toks rezultatas jo karjeroje.
Dabar galime tik išarti didelį AČIŪ Aurimui už Lietuvos vardo atstovavimą aukščiausio lygio varžybose.