Vadovaudamasis šia taisykle, prancūzas per kelis dešimtmečius sukūrė eilę skirtingų limuzinų, automobilių priekabų, greitosios pagalbos automobilių, bet Pierre'o kasdienybė pasikeitė, kai į jo dirbtuves įžengė Prancūzijos teritorijoje veikęs automobilių prekybininkas, kuris paprašė Pierre'o sukonstruoti transporto priemonę, leidžiančia greitai ir efektyviai pervežti automobilius iš Prancūzijos į Ispaniją.
Iš pradžių Pierre'as bandė užsakovus įtikinti, jog tradicinis traliukas nėra ta transporto priemonė, kurią būtų galima patobulinti. Visgi, šio tipo mašina pasižymi konstrukciniais sprendimais, kurie neturi nieko bendro su dideliu greičiu.
Tad kaip vėliau pasielgė išradingasis prancūzas? Jis į savo dirbtuves atsitempė „Citroën DS“ automobilį ir nupjovė galinė populiaraus ratuočio dalį. Vietoje jos atsirado lengvajam automobiliui skirta platforma, kurią virš važiuojamosios dalies palaikė trys atskiros ašys ir šeši, dešimties colių skersmens ratai. Be to, galinė važiuoklė buvo suprojektuota taip, jog galėtų išnaudoti „Citroën“ hidropneumatinės pakabos privalumus.
Šis netikėtas ir originalus sprendimas leido sukurti pirmąjį pasaulyje traliuką, kurio vairuotojas gali mėgautis komfortu bei pakankamai dideliu greičiu pervežti konkretų automobilį iš vieno Prancūzijos kampelio į kitą, Tiesiog fantastika.
Įgyvendinęs pirmąjį, sudėtingą projektą. Pierre'as labai greitai suprato, jog atrado absoliučiai naują nišą, kurioje nėra nei vieno konkurento. Nei vienas jo pažįstamas ar bet kuri kita kompanija negamindavo tokio pobūdžio mašinų.
Sekantis vyro žingsnis buvo natūralus. 1972 metais jis įkūrė naują bendrovę ir jos patalpose suprojektavo šešiaratį „Citroën“ furgoną, vėliau sekė „Citroën CX“ pagrindu suprojektuoti limuzinai ir greitosios pagalbos automobiliai. Pastarieji buvo ypatingai mėgstami medikų. Mat galinė dalis buvo tokia aukšta, jog medikai galėjo be didesnio vargo automobilyje atsistoti visų ūgiu ir į pacientu pasirūpinti nebūdami susisukę į kamuoliuką.
Po visuotinio pripažinimo visoje Prancūzijoje, devintame dešimtmetyje netradicinių, šešiaračių automobilių užsakymų kiekis tapo sunkiai sukontroliuojamas. Į Pierre'o dirbtuves nuolatos užsukdavo įvairiausių sričių atstovai, kurie kaskart pateikdavo vis keistesnius ir sudėtingesnius projektus, tačiau priešakyje buvę iššūkiai šešiaračių „Citroën“ automobilių kūrėjo neišgąsdino.
Per devintąjį dešimtmetį į bendro naudojimo kelius išriedėjo aibė skirtingų „Citroën CX“ pagrindų sukurtų automobilių, kurie po ilgos transformacijos tapdavo greitosios pagalbos automobiliais, iki 2 tonų svorį pavežančiais furgonais ar netgi specialiomis transporto priemonėmis, ant kurių galinės dalies galėdavo nusileisti sraigtasparnis.
Jeigu devintame dešimtmetyje užsakymų kreivė šovė į viršų, tai sulig „Citroën XM“ pasirodymu netradicinių ratuočių populiarumas krito. Kelis kartus.
Sudėtingesnės konstrukcijos „Citroën XM“ kelis kartus išaugino galutinio projekto kainą, kuri, deja, nebuvo priimtina naujiems ir seniems bendrovėms klientams.
Nuolatos smunkanti šešiaračių automobilių paklausa vos po kelių metų paskatino bendrovės įkūrėją inicijuoti bankroto procedūrą.
Keletą metų trukęs sudėtingas ir skausmingas procesas leido apkarpyti išlaidas ir apsiriboti tik ties išankstinių užsakymų gamyba. Nepaisant to, Pierre'as kartu su savo bičiuliais šešiaračius „Citroën“ automobilius gamino iki pat 2007 metų, kai dėl sveikatos problemų sumanusis inžinierius nusprendė išeiti į sunkiai užsitarnautą poilsį.