„Taksi ir pavėžėjimo paslaugų teikimo atskyrimas apsaugos ir nuo keleivių klaidinimo. Juk šiuo metu labai dažnas atvejis, kai keleivis skambina į taksi dispečerinę, o pas jį atvyksta pavėžėjas“, – sako J. Razma.
Jis siūlo uždrausti pavėžėjimo paslaugas teikiantiems vairuotojams naudotis taksi dispečerinių paslaugomis bei savo pavadinime ar reklamoje vartoti žodį „taksi“. Už suteiktą pavėžėjimo paslaugą būtų draudžiama atsiskaityti grynaisiais pinigais.
„Jie dirba su mobiliosiomis programėlėmis ir jiems nėra aktualu grynieji pinigai. Grynieji pinigai yra kaip tik landa slėpti mokesčius“, – aiškino parlamentaras.
Siūloma leidimus verstis taksi ir pavežėjų veikla išduoti tik tada, jeigu asmuo bus įregistravęs individualią veiklą, turės ne mažesnį kaip 2 metų vairavimo stažą. Taip pat numatytas reikalavimas, kad asmuo turėtų būti automobilio, kuriuo bus teikiamos pavežėjimo paslaugos, savininkas arba jį valdytų kitu pagrindu.
Pavėžėjai turėtų įsigyti komerciniam keleivių pervežimui privalomą civilinės atsakomybės draudimą.
Savivaldybes siūloma įpareigoti interneto svetainėje skelbti informaciją apie išduotus leidimus teikti taksi ir pavežėjų paslaugas. Taip pat būtų informacija apie leidimus, kurių galiojimas sustabdytas ar toks leidimas panaikintas.
Pataisomis be kita ko siūloma numatyti konkrečius atvejus, kada leidimai teikti pavežėjimo paslauga būtų panaikinami.
Pavežėjimo paslaugas būtų galima teikti tik savivaldybės, išdavusios leidimą tokiai veiklai, teritorijoje. Būtų leidžiama nuvežti keleivius į bet kurią Lietuvos vietą, bet draudžiama paimti vežti keleivius kitos savivaldybės teritorijoje.
Jeigu Seimas tokias Kelių transporto kodekso pataisas priimtų, jos įsigaliotų nuo lapkričio.