Seimas linkęs sutrumpinti minimalią leistiną agitacinių siužetų, rodomų per televiziją rinkimų (referendumo) agitacijos kampanijos etapu, trukmę nuo 90 iki 30 sekundžių. Tokiuose siužetuose politinės kampanijos dalyviai informuoja apie politinę programą arba pasisako aktualiais visuomenei klausimais.
Antradienį parlamentarai po svarstymo bendru sutarimu pritarė tai numatančiam Politinių partijų ir politinių kampanijų finansavimo bei finansavimo kontrolės įstatymo 19 straipsnio pakeitimo projektui.
Svarstomu įstatymo projektu siekiama sudaryti politinėms partijoms teisę taupiau, bet efektyviau skirti turimas lėšas politinės reklamos sklaidai per rinkimų (referendumo) agitacijos kampaniją.
Įsigaliojus Politinių partijų ir politinių kampanijų finansavimo bei finansavimo kontrolės įstatymo pataisoms sumažėjo politinių partijų finansavimo galimybės. Šiomis pataisomis juridiniams asmenims uždrausta finansuoti politines partijas ir politines kampanijas, sumažintas leistinas aukos dydis fiziniams asmenims. Taip pat nustatyta, kad mažas aukas aukojantiems asmenims būtų taikoma supaprastinta aukų priėmimo tvarka, atsisakyta galimybės politinėms partijoms kompensuoti dalį (iki 25 procentų) patirtų politinės kampanijos išlaidų.