Ar Cupra tikrai sportiškas automobilis? SEAT nusprendė, jog be įrodymų ši diskusija liks amžina, tad paprasčiausias būdas ją baigti yra demonstracija – ratas „žaliuoju pragaru“ pravardžiuojamoje „Nurburgring“ trasoje. Nauji automobiliai čia testuojami kone kasdien ir kiekvienas gamintojas bando pasidžiaugti savo rezultatu, tačiau tai pavyksta anaiptol ne visiems. Kaip pavyko SEAT? Kukliai - juk tai kuklus, kompaktiškas miesto automobilis. Užimdamas greičiausio priekine ašimi varomo automobilio pjedestalą, bei įsirašydamas į trasos TOP 100 rezultatų lentą, 95 vietoje, šis mažylis atrodo rimtai. Kuklumas šiame rekordų sąraše gana retas reiškinys – tarp įvairių „Pagani“ bei „Porsche“ modifikacijų įsitaisiusi „Cupra“ atrodo kaip avelė, tačiau rezultatas byloja apie klastą ir vilką avelės kailyje.
Nors pati „Nurburgringo“ trasa ir yra daugiau viešųjų ryšių spektaklis, nei tikrasis kasdien Jūsų vairuojamo automobilio veidas, tačiau ji nemeluoja – šis automobilis tikrai greitas. Tai pasiryžę įrodyti ir SEAT Lietuva atstovai, kurie nusprendė, jog atėjo laikas pasaulio praktiką pritaikyti ir Lietuvoje. Užduotis paprasta – „Cupra“ meta iššūkį visiems kitiems Lietuvoje parduodamiems automobiliams lietuviškame „žaliajame pragare“ – Kačerginės „Nemuno žiede“.
Savo reputacija ši trasa nenusileidžia Vokietijos pragarui – nelygi asfalto danga, neatlaidūs atitvarai, bei kvestionuotinas saugumas jau daugelį metų persekioja abi žiedines trasas. Tuo pačiu tai joms suteikia charizmos, bei įneša realybės į testus – juk Jūs nevažinėjate stiklo lygumo keliais savo miesto gatvėse, kaip ir „Nemuno žiedas“ tokia danga nepasižymi.
Paskelbtą dieną, prižiūrima nepriklausomos žurnalistų komisijos „Seat Leon Cupra“ įveiks greitą ratą „Nemuno žiede“ ir užleis trasą visiems, išdrįsusiems priimti iššūkį. Vienintelis klausimas – ar tokių atsiras, ar visgi Lietuvoje parduodami sportiški hečbekai tėra avelės?