„Po visų šeimos švenčių jaučiame didesnį vartotojų aktyvumą, tačiau po Kalėdų jis yra didžiausias ir ilgiausiai trunkantis. Tokios šventės vienišiems žmonėms dėl įvairių priežasčių sukelia įtampą ir stresą. Vieni mato susiklosčiusius šeimos santykius ir nori užmegzti tokius nuosavus, kiti – nori susirasti antrą pusę, kad kitais metais šventes sutiktų ne tik su giminaičiais“, – sako pažinčių svetainės flirtas.lt rinkodaros vadovas Audrius Vrubliauskas.
Šiemet į pažinčių svetaines vartotojai plūstelėjo dar Kalėdų dieną. Sausio viduryje portalų aktyvumas pasieks piką ir po truputį pradės slūgti. Vasario antrąją savaitę, prieš Valentino dieną, pažinčių svetainės lankomumas bei naujų narių registracija vėl suaktyvės ir per kitas dvi savaites normalizuosis.
Audriaus Vrubliausko teigimu, Lietuva šiuo aspektu pasaulyje neišsiskiria. „Pošventinis vartotojų pagyvėjimas yra pasaulinė tendencija. Skiriasi tik šventės ir pažinčių svetainių vartotojų lūkesčiai. Į neištikimybę linkę partneriai pažinčių svetaines užplūsta, kai su šeima pamini motinos ar tėvo dienas. Vienišiai pažintimis internete labiausiai susidomi po Kalėdų ar Velykų“, – pasakoja pažinčių svetainės rinkodaros vadovas.
Per pastaruosius kelis metus pradėjo ryškėti tendencija, kad į pažinčių svetaines sugrįžta seniau užsiregistravę ir kelis mėnesius jose nesilankę vartotojai. Ji siejama su šiuolaikinių naršyklių galimybe įsiminti ir saugoti svetainių prisijungimo duomenis. Anksčiau nesilankydami svetainėje vartotojai juos pamiršdavo ir jiems tekdavo susikurti naują paskyrą.
2014 m. sausį pažinčių svetainės flirtas.lt vartotojų aktyvumas augo 30 procentų, lyginant su 2013 m. vidurkiu. Tuomet svetainėje užsiregistravo 50 proc. daugiau naujų narių nei įprastai.