„Pirma, į sistemą reikia žiūrėti kompleksiškai. Tai yra, jeigu įvesite balus, kurie, mano asmeniniu įsitikinimu, jau Lietuvoje ir kitose šalyse buvo, jie nepadeda. Dabar surenki aštuonis balus po du balus, keturis kartus darai pažeidimus, paskui nueini kažkokiam UAB susimoki pinigėlius ir tada lauki, kada tau pranyks du balai ir galėsi pažeidinėti taisykles. Kokį balą duos tam, kuris neturi vairuotojo pažymėjimo ir nuolat pažeidinėja? Kokį balą duos tam, kuriam nusispjauti į tuos balus, kuris daro po dešimt, po dvidešimt pažeidimų? Man kyla klausimas, kiek yra Lietuvoje tokių žmonių, kurie per metus padaro daugiau negu keturis ar tris nusižengimus? Nei vienas politikas, kuris svarsto tokius klausimas, neturi informacijos. Pirma, turi būti informacija, kiek yra tokių žmonių“, - laidoje „Dienos klausimas“ kalbėjo V. Sadauskas.
Kaip sakė saugaus eismo ekspertas, emociškai siūlyti mes galime bet ką, bet tokie pasiūlymai tik rodo, kad siūlytojai ir politikai nesupranta, kas yra eismo saugumas ir kaip jį reikia dėlioti.
„Jeigu norime, kad vairuotojai nepažeidinėtų, elementariai padarai: už pirmą pažeidimą – baudą, antrą – atėmimas vairuotojo pažymėjimo nuo mėnesio iki trijų. Lygiai taip pat padarykit. Ir jokių problemų, nereikės kurti balų, papildomų lėšų ir resursų“, - teigė pašnekovas.
Visą laidos „Dienos klausimas“ įrašą galite išgirsti ČIA.