• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Saugaus eismo ekspertas: balų sistema – darbo imitavimas

Kalbėti apie baudos balus – noras parodyti, kad mes dirbame, mes kažką darome, va įvesime balus, „Žinių radijui“ sakė saugaus eismo ekspertas Vigilijus Sadauskas.

Kalbėti apie baudos balus – noras parodyti, kad mes dirbame, mes kažką darome, va įvesime balus, „Žinių radijui“ sakė saugaus eismo ekspertas Vigilijus Sadauskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pirma, į sistemą reikia žiūrėti kompleksiškai. Tai yra, jeigu įvesite balus, kurie, mano asmeniniu įsitikinimu, jau Lietuvoje ir kitose šalyse buvo, jie nepadeda. Dabar surenki aštuonis balus po du balus, keturis kartus darai pažeidimus, paskui nueini kažkokiam UAB susimoki pinigėlius ir tada lauki, kada tau pranyks du balai ir galėsi pažeidinėti taisykles. Kokį balą duos tam, kuris neturi vairuotojo pažymėjimo ir nuolat pažeidinėja? Kokį balą duos tam, kuriam nusispjauti į tuos balus, kuris daro po dešimt, po dvidešimt pažeidimų? Man kyla klausimas, kiek yra Lietuvoje tokių žmonių, kurie per metus padaro daugiau negu keturis ar tris nusižengimus? Nei vienas politikas, kuris svarsto tokius klausimas, neturi informacijos. Pirma, turi būti informacija, kiek yra tokių žmonių“, - laidoje „Dienos klausimas“ kalbėjo V. Sadauskas.

REKLAMA

Kaip sakė saugaus eismo ekspertas, emociškai siūlyti mes galime bet ką, bet tokie pasiūlymai tik rodo, kad siūlytojai ir politikai nesupranta, kas yra eismo saugumas ir kaip jį reikia dėlioti.

„Jeigu norime, kad vairuotojai nepažeidinėtų, elementariai padarai: už pirmą pažeidimą – baudą, antrą – atėmimas vairuotojo pažymėjimo nuo mėnesio iki trijų. Lygiai taip pat padarykit. Ir jokių problemų, nereikės kurti balų, papildomų lėšų ir resursų“, - teigė pašnekovas.

Visą laidos „Dienos klausimas“ įrašą galite išgirsti ČIA.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų