Pažintis su naujausia dizainerio kolekcija ir 2014-ųjų pavasario-vasaros dvelksmu prasidės jau nuo pat pirmojo žingsnio į arenos vidų. Todėl renginio svečiams R. Kalinkinas bent šį vakarą rekomenduoja pamiršti sunkius rudeninius apdarus ir nusiteikti maloniam šviesos, šilumos bei žalumos gūsiui. Maloniai nustebti turėtų ir mėgstantieji įsiamžinti prie renginio fotosienelės: ji bus kitokia nei įprastai.
„Mums labai svarbu, kad į renginį atvykę svečiai jaustųsi ypatingai. Esu tikras, kad mums pavyks sukurti ypatingą renginio atmosferą ne tik ant podiumo, bet ir visose kitose arenos erdvėse. Man patinka stebinti, tad tikiuosi, kad spalio 10-ąją sukursime tikrą stebuklą“, – sako dizaineris.
Atvykusieji į Roberto Kalinkino kolekcijos pristatymą turės ką veikti ir iki oficialios renginio pradžios. Į „Siemens“ areną vienam vakarui persikels prekybos centre „Europa“ veikianti dizainerio parduotuvė, tad renginio svečiai galės pasimatuoti bei įsigyti ir šio sezono drabužių – šiltų paltų, švarkų, kašmyro megztinių, bodžių ar tamprių. Šalia momentinę parduotuvę (angl. Pop-Up Shop) vienam vakarui arenoje atidarys ir „Audinių galerija“. Joje bus galima pamatyti įvairių įdomių audinių pavyzdžių: visi jie atrinkti pagal būsimojo šiltojo sezono – kitų metų pavasario-vasaros tendencijas.
Pagrindinėje salėje vakaro svečiai išvys įspūdingo dydžio podiumą, padengtą išskirtine, anksčiau mados renginiuose nenaudota danga. Daugiau dizaineris nelinkęs atvirauti: jis ruošia staigmeną vakaro svečiams ir užsimena tik tiek, kad scenografijai sukurti prireikė išsinuomoti net aštuonis keltuvus – kiekvienas iš jų gali pakelti toną. Sukurti ir suderinti pagrindinės salės scenografiją dizaineriui užtruko pusę metų. „Labai vertinu tai, kad ruošiantis renginiui mums labai daug padėjo mūsų partneriai „Siemens“ arena – ir fiziškai, ir morališkai. Be jų pagalbos daug ko nebūtume įgyvendinę“, – sako dizaineris.
Į savo renginį Robertas Kalinkinas pakvietė ir atlikėjus Jurgą Šeduikytę bei Leoną Somovą. Antrus metus iš eilės Leonas Somovas pasirodymui kuria garso takelį. Pristačius kolekciją jis kartu su Jurga surengs tikro garso pasirodymą ir atliks dainas iš naujausio jos albumo „Breaking the line“.
„Anksčiau jau buvau užsiminęs, kad mano pavasario-vasaros kolekcija bus pakankamai sunki bei tamsi. Šis sumanymas tikrai nesikeičia: į būsimąjį šiltąją sezoną pasižiūrėsime per kiek kitokią prizmę. Naujoji kolekcija dvelks didelio miesto gyvenimu, drabužiuose bus daug erdviškumo, geometrijos ir tikslumo, tiesių linijų“, – sako R. Kalinkinas.
Nuo pat ankstaus spalio 10-osios ryto darbas virs ir užkulisiuose. Juose darbuosis profesionalių vizažistų ir šukuosenų meistrų komanda, vadovaujama tarptautinės kompanijos „Max Factor“ atstovo Lietuvoje Aurimo Juodiškio. Jungtiniuose Arabų Emyratuose šiuo metu gyvenantis vizažistas į Lietuvą atvyko specialiai dėl Roberto Kalinkino kolekcijos pristatymo. Pats dizaineris kartu su žmona Agne, padedami asistentų ir stilistų, rengs modelius – iš viso 30 merginų ir 10 vaikinų. Modelių darbu kolekcijos pristatymo metu rūpinsis Renata Mikailionytė.