Daugumą ryšių su visuomene agentūrų vienijančios Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos narių apyvarta praėjusiais metais augo 12 proc., lyginant su 2010 metais.
Praėjusiais metais jau gerokai aktyviau ryšių su visuomene paslaugomis naudojosi verslo sektorius, kuris nuosmukio metu 2008-2010 metais buvo praktiškai sustabdęs investicijas į komunikaciją.
Pažymėtina, kad apie pusę visų asociacijos narių apyvartos sudarė Europos Sąjungos fondų viešinimo ir informavimo projektai, kuriuose aktyviai dalyvauja dalis ryšių su visuomene agentūrų.
Skelbiamos apyvartos yra vienas iš svarbių, bet ne pats svarbiausias ryšių su visuomene verslo finansinis rodiklis, kadangi apyvartos dydį dažnu atveju sudaro išlaidos, skirtos trečiosioms šalims.
Svarbesnis rodiklis, tiksliau atspindintis ryšių su visuomenės bendrovės dydį, yra tiesioginės pajamos, kurios skaičiuojamos iš apyvartos atėmus paslaugų savikainą. Siekdami skaidrumo RSVAA nariai sutarė, jog nuo kitų 2013 metų viešai skelbs atstovaujamų bendrovių tiesioginės pajamas ir tai taps svarbesniu rodikliu nei apyvarta vertinant bendrovės dydį.
Reklamos lentelė (nuotr. Balsas.lt)