Vasario 3 d. Vilniuje rinkodaros ir komunikacijos specialistai profesiniame renginyje aptars šiuo metu vykstančius žiniasklaidos, visos medijos pokyčius ir jų įtaką organizacijų komunikacijai. Ketvirtajame metiniame seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2011“ dalyvaus apie 100 profesionalų – komunikacijos srities ekspertų ir praktikų.
Seminare pagrindinis dėmesys bus skirtas šiuo metu vykstantiems pokyčiams žiniasklaidos srityje ir tam, kaip organizacijos turi planuoti savo komunikacijos strategijas bei taktinius veiksmus, atsižvelgdamos į pasikeitimus visoje medijoje. Renginyje bus aptartos fundamentinės žiniasklaidos transformacijos, kurias komunikacijos specialistai turi gerai suprasti. Seminare ekspertai apžvelgs televizijos, interneto, socialinės medijos pasikeitimus ir perspektyvas, taip pat ryšių su visuomene srities tendencijas bei naujoves.
Metiniame seminare „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2011“ bus pristatyti du praktiniai sėkmingų integruotos komunikacijos kampanijų pavyzdžiai: vienas privataus ir vienas viešojo sektoriaus atvejis.
Pranešimus skaitys Auksė Balčytienė (Vytauto Didžiojo universitetas), Žygintas Pečiulis (Žurnalistikos institutas), Artūras Račas (BNS), Daiva Lialytė („Integrity PR“), Dainius Blynas („Publicum Media“), Jurgita Choromanskytė (Europos Parlamento nario L. Donskio biuras).
Vilniaus konferencijų centro rengiamas seminaras „Integruok! Rinkodaros komunikacija 2011“ – tai rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene specialistų profesinis renginys, skirtas apžvelgti naujausias komunikacijos priemonių tendencijas ir rinkodaros galimybes.