• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volkswagen Corrado“ yra vienas iš tų automobilių, kuris į milžiniškus sportiškų kupė vandenis išplaukė per anksti. Nors „Volkswagen“ iš viso pagamino daugiau nei 97 tūkst. „Corrado“ vienetų, tačiau automobilį gaminusios kompanijos vadovai iki šiol mano, jog „Corrado“ buvo prisvilęs blynas. 
Pagrindinė priežastis, kodėl „Volkswagen“ vadovai mano, jog „Corrado“ buvo prisvilęs blynas - per mažas parduotų automobilių skaičius. Nuo 1988 iki 1995 metų „Volkswagen“ pardavė 97 536 vienetus. Tuo tarpu vienas pagrindinių „Corrado“ konkurentų - „Opel Calibra“, nuo 1989 iki 1997 metų surado net 239 000 pirkėjų.
Jeigu prieš kelis dešimtmečius saulės spinduliuose maudėsi „Opel Calibra“, tai dabar vis daugiau dėmesio sulaukia ne „Opel Calibra“, o „Volkswagen Corrado“, ypač versijos su šešių cilindrų benzininiu varikliu, kuri nuo kitų „Corrado“ versijų skiriasi ne tik galingesniu varikliu.

Volkswagen Corrado“ yra vienas iš tų automobilių, kuris į milžiniškus sportiškų kupė vandenis išplaukė per anksti. Nors „Volkswagen“ iš viso pagamino daugiau nei 97 tūkst. „Corrado“ vienetų, tačiau automobilį gaminusios kompanijos vadovai iki šiol mano, jog „Corrado“ buvo prisvilęs blynas. 
Pagrindinė priežastis, kodėl „Volkswagen“ vadovai mano, jog „Corrado“ buvo prisvilęs blynas - per mažas parduotų automobilių skaičius. Nuo 1988 iki 1995 metų „Volkswagen“ pardavė 97 536 vienetus. Tuo tarpu vienas pagrindinių „Corrado“ konkurentų - „Opel Calibra“, nuo 1989 iki 1997 metų surado net 239 000 pirkėjų.
Jeigu prieš kelis dešimtmečius saulės spinduliuose maudėsi „Opel Calibra“, tai dabar vis daugiau dėmesio sulaukia ne „Opel Calibra“, o „Volkswagen Corrado“, ypač versijos su šešių cilindrų benzininiu varikliu, kuri nuo kitų „Corrado“ versijų skiriasi ne tik galingesniu varikliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Corrado


Puiki devintame dešimtmetyje gimusio kupė interpretacija važinėja kaimynėje Lenkijoje. 1994 metų gamybos „Volkswagen Corrado VR6“ pateko į automano, kuris į standartinius automobilius žiūri pakankamai skeptiškai. Todėl nenuostabu, jog vokiškas kupė gali pasigirti ne pačiu ilgiausiu, bet ir ne pačiu trumpiausiu modifikacijų sąrašu.
Priekyje tūnantis variklis išliko standartinis, tačiau balso toną pakoregavo nauja išmetimo sistema. Standartinius pakabos komponentus pakeitė „H&R“ firmos analogai. Už 17 colių „BBS Steinmetz“ ratlankių slepiasi 310 mm stabdžių diskai.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų