„,MOTOTOJA“, oficialios TOYOTA ir LEXUS atstovybės direktorius Edmundas Povilauskas teigė, jog GT86 yra tas automobilis, su kuriuos pralėkti trasoje svajoja tiek vyrai, tiek moterys. „Turbūt dėl šios priežasties dalyvių registraciją reikėjo sustabdyti taip anksti, o organizatoriams skambino net vyrai klausdami, ar tikrai nėra jokių galimybių išskirtinėmis sąlygomis šiose varžybose pravažiuoti su GT86 ir jiems” – pasakojo E. Povilauskas.
Šiais metais meistriškiausiai vairuojančios damos titulą iškovojo Natalija Lizunova, kuri visus keturis čempionato etapus įnirtingai grūmėsi dėl nugalėtojos titulo, nes kas kartą pirmasis trejetukas keitėsi vietomis.
„Iš tikro nesitikėjau laimėti, na gal iš dalies, - po finišo pasakojo įspūdžius Natalija Lizunova, - Maniau, kad laimės antrosios vietos nugalėtoja, nes po visų etapų mus skyrė ne tiek jau daug, bet šiandienos važiavimas buvo lemiamas. Konkurentės tikrai buvo stiprios ir manau vyko stipri konkurencinė kova.“
Natalija Lizunova teigė, kad tokių renginių moterims reikėtų organizuoti daugiau, nes šie etapai parodė, jog susidomėjusių skaičius vis auga. Panašios rungtys žiemą – taip pat būtų puiki proga moterims lavinti vairavimo įgūdžius ir žiemą, bei pajausti, kaip elgiasi automobilis ir nebijoti įvažiuoti į pusnį.
Antrąją vietą moterų meistriškumo čempionate užėmė Violeta Juknevičienė, o trečiąją -Jolita Petrauskienė.
Čempionate savo vairavimo įgūdžius išbandė ir grupės „Naujos pupytės“ atstovės Skaistė Steikūnaitė ir Vita Jakutienė, kurios lyg susitarusios kartojo, kad tokia liko sužavėtos patirtimi ir slalome nepaprastai įdomiu. Tokiose varžybose abi dainininkės dalyvavo pirmąjį kartą, tačiau rezultatai nenuvylė. „Tikrai šaunu, net kojų keliai drebėjo vairuojant ir apėmė toks adrenalinas. Nors ir pirmą kartą važiavau tokiose varžybose, labai patiko. Žinoma, trasa sėdint automobilyje atrodė visai kitaip, nei iš šono ar popieriuje, ir bijojau susipainioti, tačiau tikrai pasisekė ir teisingai pravažiavau, - įspūdžius pasakojo Skaistė Steikūnaitė, - Iš tikro bijojome būti paskutinės.“
Pasakodamos savo įspūdžius, Skaistė su Vita vienbalsiai šūktelėjo „Kartą paragavus negali sustoti!” ir tvirtai pasakė, kad dalyvaus panašiuose renginiuose ir ateityje.
Įdienojus įvyko ketvirtasis ir tuo pačiu finalinis „Vairavimo instruktorių meistriškumo varžybų Lietuvos automobilininkų sąjungos taurei laimėti“ etapas. Susumavus visų etapų rezultatus paaiškėjo, kad geriausiai vairuojančiu vairavimo instruktoriumi tapo Jaroslav Judickij.
Po instruktorių apdovanojimų įvyko ir Lietuvos slalomo čempionato septintasis etapas, kuriame rungėsi ne tik pastovūs automobilių slalomo dalyviai, jaunimas, bet ir 2013 m. Lietuvos ralio čempionas Dominykas Butvilas. Vairuodamas „Toyota GT86“ jis užėmė pirmąją vietą automobilių varomų galiniais ratais klasėje, o bendroje įskaitoje liko penktas. Priekiniais ratais varomų automobilių klasėje laimėjo patyręs panašių renginių dalyvis Alfredas Štaras, jaunių klasėje ir vėl pirmas buvo Paulius Kulionis.
Pasibaigus keturių etapų renginių ciklui „VAIRAVIMO AISTRA“, organizatoriai ir dalyviai tvirtai teigia, jog tokio pobūdžio renginių Lietuvoje labai reikia.. Kaip teigia varžybų organizatorius „Sportinio vairavimo centro“ direktorius Andrejus Savčenko: „Idėja vienoje vietoje sujungti slalomo dalyvius, vairuoti mėgstančias moteris ir vairavimo instruktorius kilo dar prieš metus. Ilgai galvoti nereikėjo, tiesiog ėmėmės darbų. Moterims skirtas renginių ciklas pasiteisino daugiau nei šimtu procentų, o keleto renginių sujungimas į vieną vietą leido renginį padaryti įdomų tiek dalyviams, tiek žiūrovams. Šiandien dar negaliu pažadėti, kad kitais metais renginio formatas bus toks pats, tačiau galiu užtikrintini, kad renginiu ypač sužavėtos dailiosios lyties atstovės tikrai sulauks iš mūsų, kaip organizatorių, išskirtinio dėmesio.“