• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis daugiau automobilių gamintojų skiria dėmesio ne saugumui, variklių efektyvumui, bet autonominių mašinų kūrimui, kurie ateityje galės be vairuotojo pagalbos nuvažiuoti iš taško A į tašką B.
Bandomuoju triušiu tapo „Renault Fluence Z.E“ sedanas. 70 kW galingumo baterijas turintis elektromobilis yra puikus automobilis norint išbandyti autonominio vairavimo galimybes.

Vis daugiau automobilių gamintojų skiria dėmesio ne saugumui, variklių efektyvumui, bet autonominių mašinų kūrimui, kurie ateityje galės be vairuotojo pagalbos nuvažiuoti iš taško A į tašką B.
Bandomuoju triušiu tapo „Renault Fluence Z.E“ sedanas. 70 kW galingumo baterijas turintis elektromobilis yra puikus automobilis norint išbandyti autonominio vairavimo galimybes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renault_PAMU_v_Fluence_ZE_01_800_600


Iš pradžių prancūzai šią technologiją norėjo panaudoti norėdami palengvinti vairuotojų gyvenimą ankštuose miestų kiemuose. Dėka šios technologijos, užtektų surasti ankštą parkavimo vietą, o automobilis į stovėjimo vietą įvažiuotų pats. Tačiau inžinieriams pradėjus tobulinti šią technologiją, kompanijos vadovai nusprendė praplėsti jos galimybes.
„Renault“ kompanijos atstovai tikina, kad serijiniuose automobiliuose ši technologija pasirodys ne anksčiau kaip 2018 metais.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų