Dėka ypatingos komponuotės ir ilgos ratų bazės, mažasis „Renault“ šeimos narys kelyje elgiasi visiškai kitaip negu kiti šio segmento automobiliai. Kadangi ratai išdėstyti tolimiausiuose taškuose, o variklis sumontuotas gale, priekiniai ratai yra visiškai laisvi ir neturi jokio viršsvorio, o tai reiškia, jog šis mažytis automobilis turėtų išsiskirti puikiomis valdymo savybėmis. Tačiau kaip yra iš tikrųjų? Viskas priklauso kokiomis akimis į jį žiūrėsite.
Žvelgiant iš paprasto vartotojo perspektyvos, automobilis valdosi labai lengvai ir nepretenzingai. Ankštose miesto gatvėse yra neįtikėtinai manevringas. Esant reikalui, jis be didelio vargo galėtų apsisukti aplink savo ašį. Daryti staigius manevrus ir „nardyti“ Vilniaus senamiesčio gatvėse yra tikras malonumas. O ką jau kalbėti apie automobilio pastatymą į stovėjimo vietą. Vienas, du ir automobilis stovi be didelio vargo ankštoje stovėjimo vietoje tarp didžiulių visureigių. O kaip gi vingiuoti užmiesčio keliai? Ar „Renault Twingo“ yra toks pats manevringas ir žvitrus?
Viskas priklauso nuo Jūsų poreikių. Jeigu automobilį vairuosite kaip dar vieną hečbeką su priekinių varomųjų ratų pavara, jis Jus apdovanos ir leis mėgautis. Nors elektrinis vairo stiprintuvas nėra pats informatyviausias, tačiau kartais net sunku patikėti kaip greitai „Renault Twingo“ sugeba keisti trajektoriją. Tačiau, jeigu svajojate apie šoninį slydimą - nusivilsite.
Visą malonumą gadina elektroninė stabilumo sistema, kuri elgiasi kaip paranojikė motina. Kadangi jos išjungti neįmanoma, pamirškite galinių ratų prasukimą, šoninį slydimą ir kitas linksmybes, kurias suteikia galiniais ratais varomi automobiliai. Suprantame, kad 97 procentai šio automobilio pirkėjų net nenorės išjungti elektroninės stabilumo sistemos ir jiems automobilio valdymas patiks, tačiau labai gaila, jog „Renault“ nepagalvojo apie likusius 3 procentus potencialių pirkėjų.
„Renault Twingo“ komplektuojamas su dviems skirtingais benzininiais varikliais. Priklausomai nuo norų ir piniginių galimybių, gale gali būti sumontuotas 1.0 atmosferinis 70 arklio galių ir 91 Nm arba 0.9 litro trijų cilindrų turbo-benzininis 90 arklio galių ir 135 Nm motoras.
Modelis su atmosferiniu varikliu iki 100 km/val. įsibėgės per 14,5 sekundės ir 100 kilometrų suvartos 4,2 litro degalų. Tuo tarpu versija su turbo-benzininiu agregatu iki 100 km/val. įsibėgės per 10,8 sekundės ir 100 kilometrų sudegins 4,3 litro degalų. Būtent pastarąjį variklį turėjo mūsų bandytas automobilis.
Kaip bebūtų keista, tačiau vos tris cilindrus turintis motoras yra pakankamai dinamiškas, žvitrus ir nuolatos provokuoja stipriau spausti akceleratoriaus pedalą. Žinoma, toks vairavimo stilius labai stipriai įtakoja vidutines kuro sąnaudos, tačiau ar 5 - 6 litrai benzino tokiam automobiliui yra daug? Mes manome, kad ne.
Maži ir kompaktiški miesto automobiliai privalo būti pigūs, nes jie yra skirti masėms. Tačiau pigūs automobiliai dažniausiai sugeba įvaryti depresiją, nusivylimą ir jokio džiaugsmo. Tuo tarpu „Renault Twingo“ yra kaip balta varna didžiuliame rugių lauke.
Lietuvoje naujos kartos „Renault Twingo“ kainuoja tik nuo 8863 eurų. Tuo tarpu gausiai sukomplektuota, turbo-benzininį variklį turintis modelis atsieis 11 289 eurus. Už šią sumą gausite automobilį su lengvo lydinio ratlankiais, oro kondicionieriumi, padoria garso sistema, elektra valdomais langais ir „R-Link“ navigacijos sistemą, kuri montuojama į visus „Renault“ modelius.
Ką už šią sumą gali pasiūlyti konkurentai? Pasirinkimų nėra labai daug : „Fiat 500“, „Fiat Panda“, „Toyota Aygo“ ir „Volkswagen UP!“ Norint šiuos automobilius įsigyti su tokio pačio lygio įranga kaip ir „Renault Twingo“, turėsite išleisti žymiai daugiau pinigų.
Kiekvienos automobilių kompanijos inžinieriai turi pasirūpinti, jog visiškai naujas modelis būtų geresnis už didžiąją daugumą konkurentų. Jeigu jiems nepavyksta to padaryti, tada naujo modelio kūrimas nebeturi prasmės.
Sukurti gerą ir patrauklų miesto automobilį nėra lengva, nes inžinieriai negali labai daug improvizuoti, ypač kai biudžetas yra ribotas. Kaip bebūtų keista, tačiau „Renault“ inžinieriams pavyko sukurti mažą miesto automobilį, kuris yra ne tik erdvus, pakankamai komfortiškas, aprūpintas naujausiomis technologijomis, bet ir yra pakankamai pigus.
Būsime atviri, iš naujos „Renault Twingo“ kartos tikėjomės daugiau, ypač žinant, jog tai galiniais ratais varomas automobilis, tačiau „Twingo“ gali pasiūlyti tai ko negali kiti - charizma.Taip, jis triukšmingas važiuojant greitkeliu, ir taip jis nėra labai stabilus važiuojant 120 km/val. greičiu, tačiau tobulų automobilių nėra, ar ne? Šiuos trūkumus jam galima atleisti, nes „Renault Twingo“ yra vertas kiekvieno sudilusio skatiko.
Laukiame, nesulaukiame kada „Renault“ pristatys sportiškesnę „Twingo“ versiją.