Vežėjų naudojami „Renault Trucks“ elektriniai sunkvežimiai jau nuvažiavo 30 mln. kilometrų ir sumažino išmetamo anglies dvideginio kiekį 29 tūkst. tonų. Su šiuo nauju modeliu Prancūzijos sunkvežimių gamintojas toliau plečia savo tvaresnių transporto sprendimų pasiūlą ir padeda klientams pereiti prie kitų energijos šaltinių.
Didesnį „Renault Trucks E-Tech T“ nuvažiuojamą atstumą užtiktina naujoji elektrinė varančioji ašis.
E-ašies technologija leidžia visus galios sistemos elementus – elektrinius variklius ir pavarų dėžę – montuoti kartu, galinėje sunkvežimio dalyje. Taip suteikiama daugiau erdvės papildomiems baterijų blokams montuoti ant rėmo. „Renault Trucks E-Tech T“ modelis su e-ašimi viena įkrova gali nuvažiuoti iki 600 km.
„Šio elektrinio sunkvežimio pristatymas paspartins perėjimą prie elektromobilumo, – sako „Renault Trucks“ vyresnysis viceprezidentas elektromobilumui Emmanuelis Duperray.
Manome, kad viena įkrova įveikiamas 600 km atstumas ir įkrovimo infrastruktūros plėtra iki 2026 m., ypač per bendrą įmonę „Milence“, leis mums pasiekti eksploatacinį lygiavertiškumą [palyginus su dyzeliniais varikliais], kurio tikisi mūsų klientai.”
„Mes nesiekiame dalyvauti lenktynėse dėl vienu įkrovimu nuvažiuojamo atstumo, – pabrėžia Emmanuelis Duperray.
Didesnės talpos baterijos reiškia mažesnę naudingąją apkrovą, didesnius eksploatacijos kaštus ir poveikį aplinkai. Iš tiesų, elektrinis sunkvežimis yra brangesnis nei toks pats modelis su vidaus degimo varikliu. Todėl turime iš naujo pažvelgti į mažiau taršų pervežimą ir pergalvoti logistikos modelius, kad optimizuotume transporto priemonių naudojimą ir sumažintume vienam kilometrui tenkančias išlaidas.“
„Renault Trucks“ rekomenduoja rinktis baterijų talpą pagal realius poreikius ir padeda surasti sprendimus dėl įkrovimo planavimo ir optimizavimo.
„Toks būdas jau dabar leidžia mums serijinės gamybos „Renault Trucks E Tech T“ sunkvežimiu per dieną nuvažiuoti daugiau nei 700 kilometrų“, – priduria E. Duperray.