„R.S. 01“ pirmą kartą buvo pristatytas 2014 metų rugpjūtį. Tuomet „Renault“ pranešė, jog naujasis bolidas bus naudojamas specialioje lenktynių serijoje ir bus tobulinamas iki tol, kol atitiks „GT3“ čempionato taisykles. Pasiekus šį tikslą, naujasis bolidas galės susigrumti toje pačioje lenktynių trasoje kartu su „Porsche“, „McLaren“ ir kitais autosporto sunkiasvoriais.
Techninės charakteristikos - įspūdingos. 3.8 litro, 6 cilindrų motoras išvysto 500 arklio galių, visą savo įniršį siunčia į galinius varomuosius ratus. Jeigu sakote, jog 500 arklio galių nėra daug, norėtume jums priminti, jog „R.S. 01“ sveria vos 1100 kilogramų, tad dabar galite įsivaizduoti kokį pagreitį turi šis bolidas.
Geriausia dalis - kaina. Kadangi tai yra „Renault“ markės bolidas, pasaulinio lygio „R.S. 01“ kainuoja vos 395 tūkst. eurų arba kelis kartus.
Atrodo, jog „Renault Sport“ sukūrė nuostabų automobilį, ar ne? Pasižiūrėkime „EVO“ žurnalistų apžvalgą ir sužinokime kas per žvėris buvo sukurtas „Renault Sport“ gamykloje.
„Nissan GT-R“ yra vienas iš tų automobilių, kurio pristatyti tikrai nereikia. Ne vieną greičio rekordą, ne vieną superautomobilį pažeminęs ir daugelį pasaulio entuziastų širdis užkariavęs automobilis tapo tikrų tikriausia legenda. Tačiau ar kada nors pagalvojote apie prancūzišką „Nissan GT-R“ versiją?
Jeigu apie tai niekada nesusimastėte - susipažinkite su „Renault Sport R.S 01“. Lenktyniniu bolidu, kuris turi pagrindinį ir patį svarbiausią „Nissan GT-R“ ingridientą - automobilio širdį. Tačiau pažvelgus į įvairiausius inžinierių eksperimentus, net ir patį skaniausią ingridientą gali sugadinti prastas receptas.
„Renault“ nusprendusi investuoti milžiniškus pinigus į naujo bolido kūrimą, į pagalbą pasikvietė savo gabiausius ir talentingiausius inžinierius iš „Renault Sport“ divizijos. Būtent jie buvo atsakingi už „R.S. 01“ bolido sukūrimą, tobulinimą ir vystymą.
„Nissan GT-R“ yra vienas iš tų automobilių, kurio pristatyti tikrai nereikia. Ne vieną greičio rekordą, ne vieną superautomobilį pažeminęs ir daugelį pasaulio entuziastų širdis užkariavęs automobilis tapo tikrų tikriausia legenda. Tačiau ar kada nors pagalvojote apie prancūzišką „Nissan GT-R“ versiją?
Jeigu apie tai niekada nesusimastėte - susipažinkite su „Renault Sport R.S 01“. Lenktyniniu bolidu, kuris turi pagrindinį ir patį svarbiausią „Nissan GT-R“ ingridientą - automobilio širdį. Tačiau pažvelgus į įvairiausius inžinierių eksperimentus, net ir patį skaniausią ingridientą gali sugadinti prastas receptas.
„Renault“ nusprendusi investuoti milžiniškus pinigus į naujo bolido kūrimą, į pagalbą pasikvietė savo gabiausius ir talentingiausius inžinierius iš „Renault Sport“ divizijos. Būtent jie buvo atsakingi už „R.S. 01“ bolido sukūrimą, tobulinimą ir vystymą.