„Renault“, kuri savo elektromobilių gamą plečia pamažu, Jungtinėje Karalystėje potencialius pirkėjus nusprendė sudominti į pagalbą pasitelkdama faktus, o tiksliau – „AutoExpress“ žurnalisto nuomonę.
„Renault“ atstovai į savo reklamą įtraukė konkrečią, bet daug pasakančią frazę: „Naujasis „Renault Scenic“ kaina ir nuvažiuojamas atstumas daro gėdą „Tesla Model Y“.
Jeigu dar nebūtų gana – reklamos autoriai į pagalbą pasitelkė papildomas priemones.
Kadangi tai yra skaitmeninis reklaminis skydas, jis gali iš anksto atpažinti artėjančius „Tesla“ automobilius ir pakeisti išankstinį reklamos užrašą į kitokį.
Pavyzdžiui:, „This is awkward“, „Elong-er“ ar „You're probably good at other things“.
Šiuo metu „Renault Scenic e-Tech“ yra toliausiai nuvažiuojantis bendrovės elektromobilis.
Versija su 87 kWh talpos baterija gali nuvažiuoti iki 625 kilometrų atstumą, arba maždaug 150 kilometrų daugiau negu panašių parametrų „Tesla Model Y“.