2016 metais „Renault-Nissan“ aljansas visame pasaulyje pardavė 9,96 milijono automobilių. Nuo 2010 metų, kai buvo pristatytas „Nissan LEAF“ ir vėliau – „Renault ZOE“, automobilių gamintojų grupė įtvirtino savo lyderystę gamindama „nulinės taršos“ automobilius, pardavusi beveik 425 000 elektromobilių.
Aljanso pardavimo statistikoje skaičiuojami ir „Mitsubishi Motors“ prekybos rezultatai, siekę 934 013 visame pasaulyje parduotų automobilių. Praėjusį rudenį „Mitsubishi Motors“ tapo aljanso nariu, kai „Nissan“ įsigijo 34 procentus šio gamintojo akcijų.
„Groupe Renault“, „Nissan Motors“ ir „Mitsubishi Motors“ sukuria naują jėgą pasaulinėje automobilių pramonėje, – sakė aljanso vadovas Carlosas Ghosnas. – Ši prieš 18 metų prasidėjusi pažangi partnerystė leido mums išsaugoti savo lyderystę, gaminant „nulinės taršos“ automobilius, ir sustiprinti bendradarbiavimą, kuriant ateities automobilių technologines naujoves.“
Aljanso prekės ženklams praėjusiais metais teko vienas iš 9 pasaulyje parduotų automobilių.
Groupe Renault prekyba 2016 metais, realizuojant „Drive the change“ planą, padidėjo 13,3 procento – iki 3 182 625 parduotų automobilių. Taip buvo pažymėti ketvirtieji iš eilės prekybos augimo metai, pasiekus rekordinį metų augimą, siekusį 374 000 automobilių.
Tiek „Renault“, tiek „Dacia“ markės užfiksavo rekordinius pardavimus, o „Renault Samsung Motors“ prekybos apimtys padidėjo 38,8 procento. Visuose regionuose didėjo užimamos rinkų dalys, o „Renault“ markė tapo antrąja populiariausia Europoje.
Nissan Motor Co. Ltd. pasaulinėje rinkoje pardavė rekordinį automobilių ir sunkvežimių kiekį – 5 559 902, prekybos apimtis padidindama 2,5 procento. JAV ir Kinijoje markės prekyba atitinkamai didėjo 5,4 ir 8,4 procento, abiejose rinkose pasiekiant naujus rekordus. „Infiniti“ pardavė daugiau nei 230 000 automobilių, arba 7 procentais daugiau, nei praėjusiais metais.
Mitsubishi Motors pasaulyje pardavė 934 013 automobilių, arba 13 procentų mažiau, nei ankstesniais metais. Prekyba didėjo Jungtinėse Valstijose ir Australijoje, tačiau šiuos pasiekimus nusvėrė mažėjanti prekyba Brazilijoje, Rusijoje ir Artimuosiuose Rytuose. Prekybą Japonijoje paveikė klientų pasitikėjimą sumažinusi informacija apie degalų sąnaudas.
„Nissan“ bendradarbiaujant su Mitsubishi Motors, tikimasi pasiekti 24 milijardus jenų (apie 200 mln. eurų) per fiskalinius metus siekiančią sinergijos naudą. Planuojama, kad nuo 2018 metų ir vėliau ši nauda sieks 60 milijardų jenų (apie 500 mln. eurų) per fiskalinius metus. Sutaupytos lėšos virs padidėjusiu uždarbiu už akcijas. Numatoma, kad 2017 fiskaliniais metais vienai akcijai tenkantis uždarbio didėjimas sieks 4 jenas (0,0328 euro), o 2018 fiskaliniais metais – 10 jenų (0,0821 euro). Tai bus didžiausias augimas, susijęs su „Nissan“ valdomomis „Mitsubishi Motors“ akcijomis.
AVTOVAZ, parduodantis LADA markės modelius, pardavė 284 807 automobilius. „Renault-Nissan“ aljansas kartu su AVTOVAZ Rusijoje parduoda maždaug kas trečią automobilį.
Nepertraukiama lyderystė elektromobilių rinkoje
2016 metais „Renault-Nissan“ aljansas savo parduotų elektromobilių skaičių padidino iki 424 797 vienetų, įsitvirtindamas kaip nenuginčijamas „nulinės taršos“ transporto rinkos lyderis.
„Nissan LEAF“ – pirmasis masėms skirtas elektromobilis, išlieka populiariausiu pasaulyje elektra varomu automobiliu: jo pardavimai nuo debiuto 2010 metų gruodį siekia 250 000* vienetų.
Kartu su LEAF „Nissan“ nuo 2014 metų taip pat, daugiausiai Europos ir Japonijos rinkose, parduoda lengvą komercinį automobilį „e-NV200“.
Nuo 2011 metų „Renault“ visame pasaulyje pardavė daugiau nei 112 000 elektromobilių, įskaitant „Renault ZOE“, „Kangoo Z.E.“, „Fluence Z.E”, „SM3 Z.E“ ir „Twizy“.
Praėjusiais metais „Renault“ vainikavo Europos elektromobilių rinką, 11 procentų padidinusi pardavimus ir pardavusi 25 648 elektromobilius (neskaitant „Twizy“). ZOE pirmavo elektromobilių prekybos suvestinėje (21 735 vienetai). Neseniai „Renault Pro+“ taip pat paskelbė apie gamą papildančius du naujus komercinius elektromobilius: naująjį „Kangoo Z.E.“ ir „Master Z.E.“
2016 metais „Renault-Nissan“ aljansas, įskaitant „Mitsubishi Motors i-Miev“ modelių seriją, pardavė 94 265 elektromobilius, arba 8 procentais daugiau, nei 2015 metais.
* Įskaitant „Venucia E30“ pardavimus Kinijoje. Vertinant pagal NEDC metodiką, vairavimo metu neišskiriama jokia CO2 ar kita reglamentuojama tarša.
Kuriamos ateities automobiliams skirtos naujovės
2016 metais „Renault-Nissan“ aljansas žengė keletą žingsnių, skatinančių technologijų tobulinimą, kurios bus naudojamos elektra varomuose, automatiškai valdomuose ir interneto prieigą turinčiuose ateities automobiliuose.
Aljansas planuoja iki 2020 metų pradėti mažiausiai 10 savavaldžių modelių gamybą. Ryšio ir automatinio valdymo technologijos kuriamos su keliais partneriais, įskaitant
Microsoft ir
NASA.
„Mes pirmieji paskelbėme apie masėms skirto elektromobilio už prieinamą kainą gamybą ir dabar beveik visi seka paskui mus, – sakė Ghosnas. – Su automatine valdymo sistema mes taip pat planuojame būti priekinėse gretose.“
10 didžiausių aljanso rinkų
Šalis 2016 metais „Renault-Nissan“ aljansas visame pasaulyje pardavė 9,96 milijono automobilių. Nuo 2010 metų, kai buvo pristatytas „Nissan LEAF“ ir vėliau – „Renault ZOE“, automobilių gamintojų grupė įtvirtino savo lyderystę gamindama „nulinės taršos“ automobilius, pardavusi beveik 425 000 elektromobilių.
* Įskaitant AVTOVAZ 10 didžiausių „Groupe Renault“ rinkų
* AVTOVAZ prekyba Rusijoje: 284 807 vnt. 10 didžiausių „Nissan“ rinkų
* Įskaitant „Venucia“ markę 10 didžiausių „Mitsubishi Motors“ rinkų
REKLAMA
REKOMENDUOJAME TOLIAU SKAITYKITE
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą Į viršų |