Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Renault Laguna“ - „Hill Climb“ varžybų monstras? Ar mes juokaujame? Ne, mes nejuokaujame, nes štai šis prancūziškas bolidas priverstų drebėti net ir pasipūtusius vokiškus automobilius.
„Renault Laguna BTCC“ buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Williams“ Formulės-1 ekipos inžinieriais. Taip, automobilis atrodo kaip „Renault Laguna“, tačiau techniškai jis turi labai mažai bendro su modeliu, kuris važinėja bendro naudojimo keliais.
Priekyje yra sumontuotas 4 cilindrų, turbo-benzininis variklis, kuris išvysto 300 arklio galių. Galia perduodama per „Hewland“ sekvencinę pavarų dėžę į priekinius varančiuosius ratus.
Specialiai BTCC žiedinių lenktynių čempionatui sukurtas automobilis svėrė vos 975 kilogramus ir automobilių sporto arenoje kovėsi nuo 1995 iki 1999 metų.
Debiutinis šio automobilio sezonas buvo pakankamai sėkmingas. Keliuose BTCC etapuose, Alain'o Menu valdomas automobilis sugebėjo finišuoti greičiausiųjų trejetuke.
Pats sėkmingiausias sezonas šiam automobiliui buvo 1997 metais. Alainas Menu sugebėjo laimėti net dvylika lenktynių ir tapo BTCC čempionu. Alainas Menu taip pat padėjo „Renault“ iškovoti konstruktorių taurę.
Tad dabar pagalvokite kaip šis greitas bolidas elgiasi „Hill Climb“ varžybose, kurios vyksta bendro naudojimo keliuose.
„Renault Laguna“ - „Hill Climb“ varžybų monstras? Ar mes juokaujame? Ne, mes nejuokaujame, nes štai šis prancūziškas bolidas priverstų drebėti net ir pasipūtusius vokiškus automobilius.
„Renault Laguna BTCC“ buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Williams“ Formulės-1 ekipos inžinieriais. Taip, automobilis atrodo kaip „Renault Laguna“, tačiau techniškai jis turi labai mažai bendro su modeliu, kuris važinėja bendro naudojimo keliais.
Priekyje yra sumontuotas 4 cilindrų, turbo-benzininis variklis, kuris išvysto 300 arklio galių. Galia perduodama per „Hewland“ sekvencinę pavarų dėžę į priekinius varančiuosius ratus.
Specialiai BTCC žiedinių lenktynių čempionatui sukurtas automobilis svėrė vos 975 kilogramus ir automobilių sporto arenoje kovėsi nuo 1995 iki 1999 metų.
Debiutinis šio automobilio sezonas buvo pakankamai sėkmingas. Keliuose BTCC etapuose, Alain'o Menu valdomas automobilis sugebėjo finišuoti greičiausiųjų trejetuke.
Pats sėkmingiausias sezonas šiam automobiliui buvo 1997 metais. Alainas Menu sugebėjo laimėti net dvylika lenktynių ir tapo BTCC čempionu. Alainas Menu taip pat padėjo „Renault“ iškovoti konstruktorių taurę.
Tad dabar pagalvokite kaip šis greitas bolidas elgiasi „Hill Climb“ varžybose, kurios vyksta bendro naudojimo keliuose.