Didžioji dauguma išvydę automobilį liko sužavėti, tačiau beveik visi iki vieno buvo įsitikinę, jog tai tik dar vienas įspūdingas koncepcinis automobilis, kuris niekada nepateks į serijinę gamybą. Tačiau jie klydo. Praėjus vieneriems metams po „Clio V6“ koncepcijos pristatymo, „Renault“ oficialiai paskelbė, jog ruošiasi pradėti ribotą „Clio V6“ modelio gamybą.
2000 metų pavasarį oficialiai debiutavęs modelis nuo koncepcinio skyrėsi šiek tiek pakitusiais buferiais, sparnais ir slenksčiais. Tuo tarpu vietoj galinių sėdynių buvo sumontuotas „PSA“ koncerno inžinierių sukurtas 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininis variklis, kuris galėjo išvystyti 230 arklio galių esant 6000 aps/min. ir 300 Nm sukimo momentu esant 3750 aps/min.
3.8 metro ilgio, 1.8 metro pločio ir 1.37 metro aukščio „Clio V6“ galėjo pasiekti 235 km/val. greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.4 sekundės. Nuo šių charakteristikų būtų galima alpti, jeigu ne „Renault Clio 172 Cup“. Dėl gausybės atliktų pakeitimų automobilio struktūroje, „Clio V6“ svėrė maždaug 300 kilogramų daugiau negu jo lieknasis brolis. Nors „Clio V6“ turėjo galingesnį variklį, tačiau lengvesnis „Clio 172 Cup“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.2 sekundės.
Automobilio techninės charakteristikos pagerėjo, kai „Renault“ 2003 metais pristatė atnaujintą „Clio V6“ versiją prie kurios kūrimo prisidėjo keletas „Porsche“ ir „Renault Sport“ specialistų. Anksčiau prie projekto dirbę britai iš „TWR“ dirbtuvių buvo maloniai išprašyti.
Atnaujintas „Clio V6“ turėjo tokį patį variklį, tačiau jo galia buvo padidinta iki 255 arklio galių. Su tokiu arklio galių arsenalu „Clio V6“ labai greitai tapo galingiausiu Hot Hatch'u pasaulyje ir aplenkė 250 arklio galių benzininį variklį turėjusią „Alfa Romeo 147 GTA“ ir 225 arklio galių benzininį motorą turėjusį „Seat Leon Cupra R“.
Vis dėlto, tai nebuvo tradicinis Hot hatch'as. Jis nebuvo praktiškas, jis nebuvo komfortiškas ir jis nebuvo ekonomiškas. Pradingus galinėms sėdynėms, automobilio bagažinės tūris sumažėjo iki mažo maišelio, kurį galima įsigyti kiekvieno prekybos centro kasoje, o vidutinės kuro sąnaudos siekdavo maždaug 12 litrų 100 kilometrų, tačiau žinote ką? Niekam tai nerūpėjo, nes „Clio V6“ įkūnijo tai ko trokšta kiekvienas entuziastas - adrenalino, charizmos, išskirtinumo ir žiubsnelio beprotybės.